ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مشخصات سخت افزاری خانواده هوآوی میت 10 افشا شد

مدتی است که اخبار و شایعات گوناگونی درباره پرچمدار هوآوی Mate 10 به گوش می رسد و موج اخبار، قرار نیست به این زودی ها فروکش کند. در تازه ترین گزارش تایید نشده، نه تنها ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۸ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۴:۰۰

مدتی است که اخبار و شایعات گوناگونی درباره پرچمدار هوآوی Mate 10 به گوش می رسد و موج اخبار، قرار نیست به این زودی ها فروکش کند. در تازه ترین گزارش تایید نشده، نه تنها مشخصات سخت افزاری دو موبایل خانواده میت 10 افشا شده، بلکه گفته می شود باید منتظر مدلی سوم نیز در این خانواده باشم.

به گفته ایوان بلس، افشاگر خوش نام حوزه تکنولوژی، یکی از موبایل های سری میت 10 با نام رمز «Blanc» شناخته می شود و از چیپست تازه معرفی شده کایرین 970 هوآوی بهره مند خواهد بود. بلس افزوده نمایشگر دستگاه، 5.99 اینچی و از نوع LCD بوده و رزولوشن 1440x2880 را با نسبت ابعاد 18:9 به نمایش می گذارد. حاشیه کم نمایشگر، 6 گیگابایت حافظه رم، 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی، باتری 4000 میلی آمپر ساعتی و اندروید 8.0 اوریو، از دیگر مشخصات این دستگاه به شمار می روند.

شاید جالب ترین نکته در خبر افشایی ایوان بلس، تجهیز Blanc به دوربین دوگانه باشد. گفته می شود این ماژول، از دو سنسور 20 و 12 مگاپیکسلی با گشودگی دهانه لنز f/1.6 بهره مند است. در حال حاضر، ال جی V30 تنها موبایلی است که می دانیم با چنین گشودگی لنزی به بازار عرضه می شود. فروش Blanc ظاهراً از ماه دسامبر امسال آغاز خواهد شد و احتمالاً همان موبایلی است که با نام Mate 10 Pro می شناسیم.

افزون بر این، بلس می گوید یک موبایل دیگر نیز از خانواده میت 10 در راه است که با نام رمز «Alps» شناخته می شود. Alps نمایشگر کوچکتر 5.88 اینچی داشته و رزولوشن 2560x1440 را به نمایش در می آورد. از نظر مشخصات داخلی، این مدل تفاوت چندانی با Blanc ندارد و تنها وجوه تمایز، به حافظه رم 4 گیگابایتی و 64 گیگابایت حافظه داخلی باز می گردد. بلس افزوده که Alps احتمالاً با نام Mate 10 Lite معرفی می شود.

و در نهایت، نوبت به موبایل سوم با نام رمز «Mercel» می رسد که هیچ اطلاعاتی درباره مشخصات سخت افزاری آن در دسترس نیست اما گمان می رود که در جایی میان Alps و Blanc قرار گیرد. در نهایت به نظر می رسد Mercel و Alps هردو در ماه اکتبر و مدت کوتاهی بعد از رونمایی رسمی خانواده میت 10 در مراسم روز 16 اکتبر هوآوی روانه بازار خواهند شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Aminpouyan
    Aminpouyan | ۱۸ شهریور ۱۳۹۶

    هوآوی پرچمت بالاست

مطالب پیشنهادی