ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ رویداد سه گانه «بهترین باشیم» را معرفی کرد

شرکت سامسونگ به تازگی کمپینی را به راه انداخته تا در کنار آشنا ساختن کاربران با محصولاتش، آنها را در فضایی سالم به رقابت با یکدیگر وادار سازد. در ادامه بیانیه مطبوعاتی این شرکت را ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۱۹ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۰:۴۸

شرکت سامسونگ به تازگی کمپینی را به راه انداخته تا در کنار آشنا ساختن کاربران با محصولاتش، آنها را در فضایی سالم به رقابت با یکدیگر وادار سازد. در ادامه بیانیه مطبوعاتی این شرکت را در ارتباط با کمپین «بهترین باشیم» مطالعه می کنید.

در جستجوی بهترین ها

همه ما می‌توانیم بهترین باشیم و کارهایی را در بالاترین سطح انجام دهیم، اما برای نشان دادن آن تنها نیاز به فرصت و تلنگری کوچک داریم.

به تازگی شرکت سامسونگ در قالب کمپین «بهترین باشیم» زمینه‌ای را فراهم کرده تا همه علاقه‌مندان و شرکت‌کنندگان در رویدادهای سه‌گانه این کمپین، بهترین‌ باشند و بهترین‌ها را به یادگار بگذارند. در این کمپین تمامی شرکت‌کنندگان می‌توانند به کمک محصولات سامسونگ زوایایی متفاوت‌ از آنچه تا به حال داشته‌اند را به نمایش بکشند.

شرکت‌کنندگان در کمپین «بهترین باشیم» می‌توانند با یخچال‌ها و مایکروفرهای سامسونگ آشپزی کنند، با ساعت‌های هوشمند و دستبندهای سلامتی Gear رکوردهای ورزشی را جابجا نمایند، و با موبایل های سامسونگ بهترین آثار هنری را از خود برجای گذارند.

اولین روایت از رویدادهای سه‌گانه «بهترین باشیم» به مسابقه خانوادگی آشپزی اختصاص دارد. علاقه‌مندان با مراجعه به صفحه «بهترین باشیم» در سایت سامسونگ و پر کردن فرم ثبت نام می‌توانند برای شرکت در مسابقه آشپزی اعلام آمادگی کنند.

در این مسابقه اعضای هر خانواده به کمک یکدیگر و با مایکروفر مدل SAMI14-T سامسونگ غذایی را می‌پزند. در نهایت داوران این مسابقه دستپخت‌ گروه‌ها را ارزیابی و بهترین‌ها را معرفی می‌کنند.

به تیم‌های اول تا سوم به ترتیب موبایل های گلکسی S8 و A7 و J7 اهدا می‌شود. از میان غذاها و خوراکی‌های متنوع سه گونه مختلف شامل لازانیا، ماهی قزل آلا و پنکیک توت فرنگی برگزیده شده تا خانواده‌ها با دست باز یکی از آنها را انتخاب و طبخ نمایند.

این کمپین فرصتی است برای تمامی کسانی که معتقدند تنها به دلیل مشغله کاری یا شلوغی زندگی نتوانسته‌اند استعدادهای نهفته‌شان را در حوزه‌هایی مانند آشپزی شکوفا کنند.

در دومین روایت، علاقه‌مندان به ورزش‌هایی مانند دو می‌توانند با کمک محصولات ورزشی سامسونگ، توانایی خود را سنجیده و بهترین ورزشکار درون‌شان را ارائه دهند.

روایت‌های سه‌گانه کمپین «بهترین باشیم» در ادامه با برگزاری یک رویداد هنری با موبایل سامسونگ به پایان خواهد رسید.

علاقه‌مندان برای حضور در این مسابقات می‌توانند با ثبت‌نام در صفحه مربوط به رقابت «بهترین باشیم» آمادگی خود را برای حضور در این چالش‌های مفرح و جذاب اعلام کنند.

همچنین علاقه‌مندان می‌توانند با هشتگ #بهترین_باشیم کمپین جدید سامسونگ را در شبکه‌های اجتماعی دنبال و حمایت کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی