ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اپل
تکنولوژی

آیا کارکنان اپل در افشای اطلاعات آیفون های 2017 دست دارند؟

یکی از شرکت هایی که در مخفی نگه داشتن اطلاعات محصولاتش تا زمان رونمایی عملکرد خوبی داشت، اپل بود اما این مساله در مورد آیفون های جدید چندان صدق نمی کند. همانطور که می دانید ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۸:۳۰

یکی از شرکت هایی که در مخفی نگه داشتن اطلاعات محصولاتش تا زمان رونمایی عملکرد خوبی داشت، اپل بود اما این مساله در مورد آیفون های جدید چندان صدق نمی کند.

همانطور که می دانید این موبایل ها هنوز معرفی نشده اند اما اطلاعات زیادی راجع به آن ها منتشر شده و همین مساله سوءظن هایی را نسبت به کارکنان این شرکت برانگیخته است.

«جان گروبر» تحلیلگر معتبر اپل در گزارشی نوشته است:

تا حد زیادی اطمینان دارم که افرادی در اپل اطلاعات را افشا می کنند. مشخص است که این کار به صورت اتفاقی صورت نگرفته و برخی از کارکنان اپل قصد ضربه زدن به این شرکت را دارند.

این مساله تا جایی پیش رفت که چند ماه قبل فایل صوتی جلسه محرمانه اپل در مورد «نحوه جلوگیری از افشای اطلاعات» هم فاش شد.

گروبر اعتقاد دارد که اپل در زمینه حفظ اسرار بسیار سختگیر است و حتی نسخه نهایی iOS را که برای آزمایش در اختیار توسعه دهندگان قرار می دهد، در دیتابیس های عمومی با آدرس های طولانی و غیرقابل حدس آپلود می کند.

این تحلیل گر اپل اضافه می کند:

هرکس این کار را کرده، جذابیت ها و سورپرایزهایی را که اپل برای کاربران در نظر گرفته بود از بین برده است.

با این وجود کاربران بسیاری آرزو می کنند که این شایعات واقعیت نداشته باشند و اپل برای جذاب تر کردن رویداد معرفی آیفون های امسال، آنها را عمدا منتشر کرده باشد. در غیر این صورت اگر یک عامل نفوذی در اپل مشغول به کار باشد، سرویس های امنیتی این شرکت تمام تلاش خود را برای یافتنش انجام خواهند داد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی