ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ برای موبایل های میان رده اش چیپست 11 نانومتری می سازد

بر اساس گزارشات، سامسونگ در حال کار بر روی چیپست های با لیتوگرافی 11 نانومتری برای اسمارت فون های آتی خود بوده و قرار است از آنها در موبایل های میان رده خود استفاده نماید. ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ | ۲۰:۳۰

بر اساس گزارشات، سامسونگ در حال کار بر روی چیپست های با لیتوگرافی 11 نانومتری برای اسمارت فون های آتی خود بوده و قرار است از آنها در موبایل های میان رده خود استفاده نماید.

به تازگی کره ای ها در یک کنفرانس خبری اعلام کرده اند که چیپست جدید مبتنی بر فناوری 11LPP یا (Low Power Plus) بوده، کارآیی آن 15 درصد نسبت به فناوری 14 نانومتری قبلی افزایش یافته، اندازه آن نیز 10 درصد کوچک تر شده در حالی که مصرف انرژی همچنان یکسان باقی مانده است.

سامسونگ برای 3 سال آینده برنامه توسعه چیپست های 10، 8 و 7 نانومتری را ادامه می دهد

از سوی دیگر قرار است در 3 سال آینده سامسونگ از فناوری 10 نانومتری فعلی که در پرچمداران فعلی این شرکت به کار رفته به سمت 8 و سپس 7 نانومتری حرکت نماید. کره ای ها انتظار دارند چیپست های 11 نانومتری جدید در نیمه اول سال 2018 برای عرضه به بازار آماده باشند. احتمال می رود این چیپست ها در موبایل های سری میان رده گلکسی A ، J و C به کار روند.

کره ای ها همچنین تأیید کرده اند که توسعه چیپست های مبتنی بر لیتوگرافی 7 نانومتری 7LPP EUV نیز طبق برنامه قبلی همچنان ادامه داشته و قرار است در نیمه دوم سال 2018 آماده عرضه به بازار باشند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی