ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نسل پنجم اپل تی وی احتمالاً از پردازنده A10X Fusion بهره می برد

بر اساس اطلاعات کشف شده در فریم ویر اپل تی وی، قرار است نسل پنجم این پخش کننده خانگی از کیفیت 4K پشتیبانی کرده و به چیپست A10X Fusion و 3 گیگابایت رم مجهز باشد. ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۸:۴۵

بر اساس اطلاعات کشف شده در فریم ویر اپل تی وی، قرار است نسل پنجم این پخش کننده خانگی از کیفیت 4K پشتیبانی کرده و به چیپست A10X Fusion و 3 گیگابایت رم مجهز باشد.

در صورت استفاده از چیپست جدید، انتظار می رود که اپل تی وی از کیفیت 4K با نرخ 60 فریم در ثانیه نیز پشتیبانی کند. از سوی دیگر احتمالاً قدرت بالاتر آن، بسیاری از بازی سازهای سیستم عامل TV OS را به سوی خود جذب می کند. تعبیه شدن رم بیشتر نیز امکان پشتیبانی پخش کننده اپل از محتوای «دامنه داینامیک بالا» یا «HDR» را افزایش خواهد داد.

گفتنی ست نسخه فعلی اپل تی وی در سال 2015 معرفی شد و قلب تپنده آن چیپست A8 بود و از 2 گیگابایت رم بهره می برد. این چیپست در آیپد پرو 10.5 اینچی و نسل دوم آیپد پرو 12.9 اینچی نیز به کار رفته است.

با توجه به معرفی آیفون های جدید در هفته جاری، به نظر می رسد ARKit که قابلیت های پیشرفته واقعت افزوده را به دیوایس های اپل می آورد، در آینده روی این پخش کننده نیز قابل اجرا باشد. انتظار می رود اپل تی وی در کنار آیفون های جدید در 21 شهریور ماه سال جاری در سالن آمفی تئاتر اپل در کوپرتینو معرفی شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • souran shahkaram
    souran shahkaram | ۲۰ شهریور ۱۳۹۶

    پردازندش لازم نیست انقدر قدرتمند باشه!

مطالب پیشنهادی