ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

قابلیت جدید توییتر امکان ارسال همزمان چند توییت متوالی را فراهم می کند

همان طور که احتمالاً می دانید کاربران برای ارسال هر توییت در شبکه اجتماعی توییتر با محدودیت 140 کاراکتری مواجه هستند که در بسیاری از مواقع برای بیان موضوعات کافی نخواهد بود. [digipullqoute place="right"]محدودیت 140 ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۰:۳۰

همان طور که احتمالاً می دانید کاربران برای ارسال هر توییت در شبکه اجتماعی توییتر با محدودیت 140 کاراکتری مواجه هستند که در بسیاری از مواقع برای بیان موضوعات کافی نخواهد بود.

محدودیت 140 کاراکتری توییتر برای بیان بسیاری از مباحث کافی نیست

به همین دلیل برخی از کاربران برای جبران محدودیت مورد اشاره، با ارسال چند توییت به صورت پشت سر هم (Tweetstorm) مطالب بلند خود را ارسال می کنند که در اکثر مواقع به دلیل فاصله زمانی مورد نیاز برای نوشتن توییت ها، یکپارچگی خود را از دست داده و در میان پست های سایرین پراکنده می شوند.

حال یکی از کاربران اپلیکیشن اندرویدی توییتر به صورت اتفاقی قابلیتی را مشاهده کرده که اجازه می دهد توییت های مرتبط را پیش از ارسال، تایپ کرده و سپس به صورت یک جا و در قالب چند توییت 140 کاراکتری متوالی در شبکه اجتماعی مورد بحث منتشر نمود.

البته ویژگی جدید تحت عنوان «Thread» هنوز به صورت رسمی معرفی نشده و مشخص نیست از کدام بخش اپلیکیشن قابل دسترسی خواهد بود. از طرف دیگر توییتر هم هنوز درباره ماجرا اظهار نظری نداشته و زمان فعالسازی قابلیت مورد اشاره را معلوم نکرده است.

گفتنی است یکی از مهمترین دلایل ارائه قابلیت Thread، حفظ کاربران پرطرفدار و تحلیلگرانی است که در توییتر دنبال کنندگان زیادی دارند و ممکن است به دلیل محدودیت در ارسال مطالب بلند، از سرویس های دیگری استفاده نمایند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی