ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آیا آیفون X، اپل را به نخستین شرکت تریلیون دلاری تبدیل می کند؟

تا دقایقی دیگر قرار است در دهمین سالگرد رونمایی اولین آیفون، موبایل های جدید اپل معرفی شوند، موبایل هایی که شاید آرزوی بدل شدن به اولین شرکت 1000 میلیارد دلاری دنیا را برای اپل برآورده ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۲۱ شهریور ۱۳۹۶ | ۲۱:۱۵

تا دقایقی دیگر قرار است در دهمین سالگرد رونمایی اولین آیفون، موبایل های جدید اپل معرفی شوند، موبایل هایی که شاید آرزوی بدل شدن به اولین شرکت 1000 میلیارد دلاری دنیا را برای اپل برآورده کنند.

شرکت تحلیلگر «ترندفورس» پیش بینی کرده که تعداد آیفون های فروش رفته در سال جاری میلادی در حدود 227.5 میلیون خواهد بود. این مقدار نسبت به سال قبل افزایشی 4.8 درصدی را نشان می دهد.

استفاده از نمایشگر OLED در آیفون جدید، موجب رشد بازار این پنل ها خواهد شد

بالاترین مدل اسمارت فون اپل، آیفون اکس احتمالاً  دارای نمایشگر OLED و اندازه 5.8 اینچ باشد و پیش بینی می شود که معرفی آیفون با این نمایشگر موجب عرضه هر چه بیشتر اسمارت فون های مبتنی بر این فناوری از سوی سایر تولیدکنندگان گردد. بر اساس گزارشات، تا سال 2020 در حدود 43 درصد از تلفن های هوشمند عرضه شده به بازار از نمایشگرهای OLED برخوردار خواهند بود.

این شرکت تحلیلگر همچنین پیش بینی کرده که ارائه قابلیت تشخیص چهره سه بعدی در آیفون جدید موجب افزایش تقاضا برای این فناوری از سوی سایر تولید کنندگان موبایل شود. بر این اساس انتظار می رود که ارزش تکنولوژی مذکور که علاوه بر دوربین شامل فرستنده و گیرنده های مادون قرمز مورد نیاز نیز هست، تا انتهای سال 2017 به 1.5 میلیارد دلار رسیده و تا سال 2020 به 14 میلیارد دلار برسد.

از سوی دیگر به بر طبق تحلیل ها به نظر می رسد واقعیت افزوده یا AR نقش بسیار مهمی در آینده فروش آیفون خواهد داشت.

در تحلیل ها مشخص شده که درآمد اپل از فروش آیفون در بازه زمانی سال 2007 الی 3 ماهه دوم 2017 بالغ بر 760 میلیارد دلار بوده و پیش بینی شده که تا انتهای سال 2018 اپل به اولین شرکت 1000 میلیارد دلاری در جهان بدل شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • sadegh
    sadegh | ۲۱ شهریور ۱۳۹۶

    فک میکنم با این محصول گرون قیمت نتونه فروش چندانی داشته باشه امسال

  • mohamadkorepaz
    mohamadkorepaz | ۲۱ شهریور ۱۳۹۶

    ینی سامسونگ با این همه فروش و مدل های متنوع! اونوقت استفاده اپل از یه پنل نمایشگر باعث رشد بازارش میشه؟???

مطالب پیشنهادی