ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ساعت هوشمند جدید اپل با نام Apple Watch Series 3 رونمایی شد

تیم کوک مدیر عامل اپل لحظاتی پیش از Apple Watch Series 3 به عنوان نسل سوم ساعت هوشمند خود و اولین مدل با قابلیت اتصال به شبکه LTE پرده برداشت. اتصال مستقیم به اینترنت پر ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۲۱ شهریور ۱۳۹۶ | ۲۲:۲۱

تیم کوک مدیر عامل اپل لحظاتی پیش از Apple Watch Series 3 به عنوان نسل سوم ساعت هوشمند خود و اولین مدل با قابلیت اتصال به شبکه LTE پرده برداشت. اتصال مستقیم به اینترنت پر سرعت یعنی حالا به راحتی می توانید با ساعت هوشمند خود موسیقی استریم کنید یا بدون نیاز به همراه داشتن آیفون، تماس تلفنی برقرار نمایید.

تیم کوک مدیر عامل اپل پس از رونمایی نسل سوم اپل واچ اعلام کرد این تلفن هوشمند برندهایی مثل رولکس، فسیل و اومگا را پشت سر گذاشته و حالا (احتمالاً از نظر درآمد) به مقام اول در جهان دست یافته است، محصول موفقی که با استقبال بازار مواجه شده و سالی ۵۰ درصد رشد را تجربه می کند.

سری سوم از ساعت هوشمند اپل در صورت مجهز بودن به قابلیت ارتباط مخابراتی با قیمت ۳۹۹ دلار و بدون آن با رقم ۳۲۹ دلار به فروش می رسد. روند ثبت سفارش محصول از ۲۴ شهریور آغاز می شود و اولین سری خریداران از ۳۱ شهریور سفارش خود را دریافت خواهند کرد. نسخه اول اپل واچ هم از این به بعد ۲۴۹ دلار قیمت خواهد داشت.

در اپل واچ ۳ به لطف پردازنده جدید ۲ هسته ای که ۷۰ درصد از قبل سریع تر شده است سیری می تواند به شکل صوتی با شما گفتگو کند. سرعت وای-فای هم به لطف چیپ جدید W2 تا ۸۵ درصد بیشتر شده است اما در عین حال مصرف انرژی به نصف نسل قبلی کاهش یافته است. حالا به گفته اپل با بهبودهای انجام گرفته اپل واچ جدید می تواند تا ۱۸ ساعت با هر شارژ کاربران را همراهی نماید.

جالب است بدانید در مراسم رونمایی اعلام شد که مهندسین اپل به جای تلاش برای اضافه کردن آنتن مخابراتی به این ساعت هوشمند کوچک، نمایشگر دستگاه را به فرستنده و گیرنده امواج رادیویی تبدیل کرده اند. البته سیم کارت هنوز لازم است اما در این محصول مدل کوچکتری استفاده می شود که سیم الکترونیکی نام دارد.

مدل جدید ضمناً از نظر ابعاد با نسل قبلی یکسان است اما ضخامت بدنه ۲.۵ میلی متر بیشتر شده است. مثل همیشه بند های جدیدی هم از نایک و هرمس برای اپل واچ جدید معرفی شده است، در کنار رنگ بدنه جدید خاکستری برای بدنه.

در پایان گفتنی است که اپل واچ اولین ساعت هوشمند مجهز به ارتباط LTE محسوب نمی شود و پیش از این چنین قابلیتی را در محصولات دنیای اندروید مثل Gear S3 سامسونگ و نسل دوم از LG Watch Urbane مشاهده کرده بودیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Hussein Jafarinia
    Hussein Jafarinia | ۲۲ شهریور ۱۳۹۶

    خب این الان نیاز به esim داره. توی کشور ما قابل استفاده خواهد بود یا نه؟

مطالب پیشنهادی