ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پیش بینی کاهش شدید ارزش سهام اپل پس از معرفی آیفون X

حتماً شما هم افرادی را دیده اید که معتقدند محصولات اپل به ثروتمندان و قشر مرفه اختصاص دارد و افراد عادی نمی توانند به راحتی آنها را تهیه کنند، اما «تیم کوک» مدیر عامل این ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۲۱ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۰:۰۰

حتماً شما هم افرادی را دیده اید که معتقدند محصولات اپل به ثروتمندان و قشر مرفه اختصاص دارد و افراد عادی نمی توانند به راحتی آنها را تهیه کنند، اما «تیم کوک» مدیر عامل این شرکت چنین نظری ندارد.

تیم کوک: محصولات اپل اصلاً گران نیستند

کوک در مصاحبه اخیرش با وب سایت پایگاه خبری فورچون (Fortune) می گوید هم اکنون آیپد و آیفون هایی با قیمت کمتر از 300 دلار در بازار وجود دارند که اصلاً گران محسوب نمی شوند. او همچنین به آمار بالای 1 میلیارد کاربر محصولات اپل اشاره کرده که نشان می دهد تمام اقشار جوامع مختلف از این محصولات استفاده می کنند، چون این همه ثروتمند در دنیا نداریم.

مدیر عامل اپل می گوید این کمپانی دنیا را تغییر داده، چون محصولات و ابزارهایی ساخته که مردم با استفاده از آنها می توانند کارهای مختلفی را انجام دهند، کارهایی که پیش از این برایشان میسر نبود.

همان طور که می دانید اپل امروز از محصولات جدیدی رونمایی می کند که گل سرسبد آنها «آیفون X» خواهد بود. این تلفن همراه قابلیت هایی دارد که پیش از این در آیفون ها دیده نشده، از جمله نمایشگر OLED لبه تا لبه، فناوری تشخیص چهره، شارژ وایرلس و باتری L-شکل که ظرفیت و شارژ دهی بالاتری خواهد داشت، اما آیا معرفی آیفون X موفقیت اپل را تضمین می کند؟

پس از معرفی آیفون X ارزش سهام اپل بین 8 الی 10 درصد کاهش می یابد

به دلیل هیجان موجود در بازار، ارزش سهام اپل دیروز با رشد 2.87 درصدی به 161.50 دلار به ازای هر سهم رسید، اما کارشناسان می گویند پس از مراسم رونمایی، افت قابل توجهی را شاهد خواهیم بود. یکی از تحلیلگران مؤسسه «لوپ ونچرز» معتقد است طی 1 الی 3 ماه پس از معرفی آیفون X، ارزش سهام اپل بین 8 تا 10 درصد کاهش می یابد. کارشناس مؤسسه «پایپر جفری» هم می گوید اگرچه آیفون X نرخ رشد بالاتری را برای اپل به ارمغان می آورد، اما بازار سرمایه در این باره چندان هیجان زده نیست.

کارشناسان می گویند اپل واچ که در حال حاضر نزدیک به 3 درصد کسب و کار اپل را تشکیل می دهد، در آینده نقش بیشتری را بر عهده می گیرد، چون به ارتباط LTE مجهز شده و می تواند بدون نیاز به آیفون هم وظایفش را انجام دهد.

آیا آیفون X می تواند آینده روشن و پربارتری را برای اپل به ارمغان بیاورد؟ همه چیز امشب مشخص می شود. پوشش زنده دیجیاتو از این مراسم را که رأس ساعت 21:30 به وقت تهران آغاز می شود از دست ندهید.

شاید به این مطالب هم علاقه داشته باشید:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • حمید حجت
    حمید حجت | ۲۲ شهریور ۱۳۹۶

    تیم کوک:محصولات اپل اصلا گران نیستند?

مطالب پیشنهادی