ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کوالکام به پیشگامی اندروید در نوآوری دنیای موبایل متعهد خواهد بود

بسیاری از فناوری هایی که امروز به استانداردهای صنعت موبایل تبدیل شده اند، از دل نوآوری هایی بیرون آمده اند که در بسیاری از موارد به دلیل عدم استقبال کاربران یا شرکت ها هیچگاه فراگیر ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۲۱ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۴:۳۰

بسیاری از فناوری هایی که امروز به استانداردهای صنعت موبایل تبدیل شده اند، از دل نوآوری هایی بیرون آمده اند که در بسیاری از موارد به دلیل عدم استقبال کاربران یا شرکت ها هیچگاه فراگیر نشده اند.

در این میان کمپانی کوالکام به عنوان بزرگترین تأمین کننده چیپست های موبایل و ارائه دهنده فناوری های جدید، همواره تأثیر به سزایی در عرضه امکانات جدید داشته و به تازگی نیز اعلام کرده تمام تلاش خود را برای پیشگام بودن محصولات اندرویدی در زمینه ارائه «اولین ها» به کار خواهد بست.

کوالکام تمام فناوری های خود را به کمپانی ها و استارتاپ های حوزه اندروید ارائه خواهد کرد

شرکت مورد بحث امروز با انتشار فهرستی شامل برخی از فناوری های خود و نخستین دستگاه هایی که به آنها مجهز شده اند، به مدل کسب و کار و نحوه اعطای حق استفاده از فناوری ها اشاره کرد و اعلام نمود برنامه کوالکام، توزیع تکنولوژی در میان تمامی شرکت ها (از کمپانی های بزرگ گرفته تا استارتاپ های کوچک) تا جای ممکن خواهد بود.

گفتنی است در لیست موجود، فناوری های جالبی مانند سنسور اثر انگشت در زیر نمایشگر به چشم می خورد که هنوز توسط تولیدکنندگان بزرگ به کار گرفته نشده اما تکنولوژی هایی مانند LTE گیگابیتی با وجود پشتیبانی اندک در مناطق مختلف دنیا، به موبایل محبوبی مانند گلکسی اس 8 راه یافته است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی