ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار اطلاعات جدید از هدفون هوشمند گوگل

به تازگی تصاویر جدیدی از نسخه iOS اپ دستیار گوگل به دست آمده که طرح شماتیک یک هدفون به نام «Baywolf» را نشان می دهد و به نظر می رسد از سری «Bistro» گوگل بوده ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۲۱ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۹:۳۰

به تازگی تصاویر جدیدی از نسخه iOS اپ دستیار گوگل به دست آمده که طرح شماتیک یک هدفون به نام «Baywolf» را نشان می دهد و به نظر می رسد از سری «Bistro» گوگل بوده و قابلیت پشتیبانی از دستیار هوشمند این شرکت را داشته باشد.

نام رمز «بیستو» (Bisto) که چند ماه قبل در نسخه 7.0 گوگل مشاهده شد به یک هدفون جدید تعلق دارد که به دستیار دیجیتالی این کمپانی یعنی Assistant مجهز خواهد بود.از سوی دیگر بر اساس کدهایی که چند هفته پیش در نسخه 7.10 اپ گوگل مشاهده شده بود، مشخص شد که نام هدفون های سری بیسترو ممکن است Baywolf یا Apollo یا Scout باشد.

حالا  تصویر طرح این هدفون در جدیدترین نسخه اپ «Google Assistant» در iOS،  مشاهده شده که نشان می دهد این وسیله از نوع «over-the-ear» بوده و در واقع بر روی گوش قرار می گیرند. همچنین سه کلید روی گوشی سمت راست قرار دارد و یک کلید تکی نیز روی گوشی سمت چپ به چشم می خورد. بر اساس رشته کدهای موجود در اپ، احتمال می رود که دکمه تکی برای فعال سازی قابلیت های مرتبط با دستیار گوگل کاربرد داشته باشد؛ به این صورت که با یک بار فشردن آن اعلان ها (notifications) از طریق هدفون اعلام شود و با نگه داشتن آن بتوان دستورات صوتی را به دستیار ارسال کرد.

تصویر دیگری به نام «Bisto-logo» نیز امکانات مختلفی از جمله: دسترسی به پخش موسیقی، پیام ها، وضعیت آب و هوا و احتمالاً پایش فعالیت های فیزیکی و ورزشی و از همه مهمتر دستیار گوگل را نشان می دهد.

به نظر می رسد باید به زودی منتظر ارائه هدفون های سری بیسترو از سوی گوگل یا سایر تولید کنندگان شخص ثالث باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • حسین حمیدی
    حسین حمیدی | ۲۱ شهریور ۱۳۹۶

    Perfect

مطالب پیشنهادی