ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل در مورد قابلیت های سنسور جدید ضربان قلب ساعت خود می گوید

پیش از معرفی هر محصول دیگری، اپل به سراغ نسل سوم ساعت هوشمند خود رفت و این پوشیدنی هوشمند را با قابلیت هیجان انگیز اتصال مخابراتی معرفی کرد. اما به جز این، اپل قصد دارد ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۱ شهریور ۱۳۹۶ | ۲۲:۲۷

پیش از معرفی هر محصول دیگری، اپل به سراغ نسل سوم ساعت هوشمند خود رفت و این پوشیدنی هوشمند را با قابلیت هیجان انگیز اتصال مخابراتی معرفی کرد. اما به جز این، اپل قصد دارد تا این ساعت به منظور سلامت نیز کاربرد فراوان داشته باشد و از همین جهت قابلیت پایش ضربان قلب نیز بخشی جدایی ناپذیر از آن است.

سنسور جدیدی که اپل واچ جدید به آن مجهز شده این است که کاربر صرفا می تواند با بالا آوردن مچ دست خود، شاهد تعداد ضربان قلب خود در لحظه باشد.

حتی اگر به ناگهان فشار خون بالا برود و یا ضربان قلب به شکلی غیر منتظره تغییر کند، ساعت به کاربر خود اخطار می دهد. البته اپل واچ آنقدر هوشمند هست که تشخیص بدهد شما مشغول ورزش کردن هستید یا خیر، بنابراین این اخطار در زمان هایی که بی تحرک هستید داده می شود که معنای خطر را در بر دارد.

اپل همچنین می خواهد که این ساعت قادر باشد تا برخی بیماری های قلبی نظیر فیبریلاسیون دهلیزی را نیز تشخیص دهد؛ بیماری شایعی که ده ها میلیون نفر را در سراسر جهان به شکلی خاموش درگیر خود می سازد.

به این منظور، اپل با گروهی تحقیقاتی از دانشگاه استنفورد مشغول بررسی آن است که ببینند آیا به چنین دستاوردی برای ساعت های هوشمند خواهند رسید یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی