ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اینستاگرام حالا اجازه می دهد که استوری ها را در دایرکت به اشتراک بگذارید

اینستاگرام مشغول اضافه کردن قابلیتی است که بتوانید از طریق آن استوری هایتان را به شکل پیام های دایرکت با دیگران به اشتراک بگذارید. امکان اشتراک گذاری پست های معمولی از سال 2015 در این ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۲ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۰:۱۲

اینستاگرام مشغول اضافه کردن قابلیتی است که بتوانید از طریق آن استوری هایتان را به شکل پیام های دایرکت با دیگران به اشتراک بگذارید. امکان اشتراک گذاری پست های معمولی از سال 2015 در این شبکه اجتماعی ممکن بوده، اما این اولین باری است که می توان استوری ها را به طور مستقیم با دیگران به اشتراک گذاشت.

برای انجام این کار کافیست زمانی که مشغول تماشای یک استوری هستید، از پایین صفحه روی دکمه جدید دایرکت که به شکل یک موشک کاغذی است اشاره کرده و سپس یک نفر یا گروهی از دوستان را برای اشتراک گذاری انتخاب نمایید. البته در اشتراک گذاری استوری ها چند نکته هست که باید به آن ها توجه داشته باشید.

اولا باید بدانید که استوری های به اشتراک گذاشته شده فقط تا زمانی قابل مشاهده هستند که محدودیت 24 ساعته شان تمام نشده باشد. بنابراین اگر زمان استوری به اتمام رسیده باشد، کسی که برایش استوری دایرکت کرده اید چیزی را مشاهده نخواهد کرد.

نکته دوم مسئله حریم خصوصی در اشتراک گذاری استوری هاست. اینستاگرام اگر چه امکان به اشتراک گذاشتن استوری ها را فراهم کرده، اما این امکان را هم به کاربران داده که هر وقت بخواهند گزینه اشتراک گذاری در دایرکت را برای استوری ها بردارند. البته باید بدانید که امکان اشتراک گذاری استوری های حساب های کاربری خصوصی با افراد غیر فالوئر ممکن نیست.

قابلیت جدید اینستاگرام «به طور تدریجی» و طی هفته های آینده به دست کلیه کاربران این شبکه اجتماعی در پلتفرم های iOS و اندروید می رسد. بنابراین اگر هنوز آن را دریافت نکرده اید، شاید لازم باشد که چند روز دیگر هم منتظر بمانید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی