ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نگاه نزدیک به آیفون 8 و 8 پلاس

اپل دقایقی پیش و در جریان رویدادی که در اپل پارک برگزار شد، همراه با معرفی آیفون X به دنیا از دو مدل جدید آیفون 8 و 8 پلاس نیز رونمایی به عمل آورد. هر ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۲ شهریور ۱۳۹۶ | ۰۰:۰۹

اپل دقایقی پیش و در جریان رویدادی که در اپل پارک برگزار شد، همراه با معرفی آیفون X به دنیا از دو مدل جدید آیفون 8 و 8 پلاس نیز رونمایی به عمل آورد. هر دو مدل در واقع نسخه جدید و به روز شده آیفون 7 و 7 پلاس به شمار می روند که به پردازنده قوی تر، نمایشگر True Tone و دوربین جدید مجهز شده اند.

یکی از بزرگ ترین تغییرات این دو موبایل، پنل پشتی از جنس شیشه است که از قابلیت جدید  شارژ بیسیم در آنها حکایت می کند. اپل در هر دو مدل 8 و 8 پلاس پردازنده جدیدی به نام A11 Bionic را تعبیه کرده که دارای شش هسته پردازشی است که دو هسته پر قدرت این چیپ مجتمع، 25 درصد سریع تر از پردازنده های چیپست A10 عمل می کنند و چهار هسته کم مصرف دیگر نیز 70 درصد سریع تر هستند.

از دیگر خصوصیات مهم آیفون های 8 و 8 پلاس می توان به دوربین 12 مگاپیکسلی همراه با لرزشگیر اپتیکال، فیلمبرداری 4K با نرخ 60 فریم بر ثانیه، ساخت ویدیوهای اسلوموشن تمام اچ دی با نرخ 240 فریم بر ثانیه و استاندارد Qi برای فناوری شارژ بیسیم اشاره کرد.

در ادامه از شما دعوت می کنیم که به تماشای تصاویر آیفون 8 و 8 پلاس بنشینید:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • mehrdad110
    mehrdad110 | ۲۲ شهریور ۱۳۹۶

    امسال اپل قشنگ دستش از نو آوری خالی بود! فقط تکنولوژی هایی که ماهها و سالها پیش سامسونگ و الجی و شیائومی رونمایی کرده بودنو کپی زده! ظاهر آیفون ایکس هم که کپی اسنشال فون ه. واقعا چی با خودشون فکر کردن؟ کو اون اپل نوآور؟ کل هنرشون همین بود؟؟

  • heydar hejazi
    heydar hejazi | ۲۲ شهریور ۱۳۹۶

    یک تکرار دیگه در شکلو شمایل فقط زرقو برقش بالا رفته که..

مطالب پیشنهادی