ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کداک دوربین چاپ فوری Printomatic را معرفی کرد

در دورانی که دوربین های دیجیتال و تلفن های دوربین دار هنوز فراگیر نشده بودند، استفاده از دوربین های آنالوگ و فرآیند زمانبر چاپ عکس ها باعث شده بود بسیاری از مردم با صرف نظر ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۲۲ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۷:۱۵

در دورانی که دوربین های دیجیتال و تلفن های دوربین دار هنوز فراگیر نشده بودند، استفاده از دوربین های آنالوگ و فرآیند زمانبر چاپ عکس ها باعث شده بود بسیاری از مردم با صرف نظر از کیفیت، به سراغ دوربین های چاپ فوری بروند که تصاویر را در لحظه روی کاغذ چاپ می کنند.

اما امروزه فناوری مورد بحث کاربردی نیست و بیشتر جنبه تفریحی و سرگرمی داشته، و کمپانی های محدودی به ساخت دوربین های چاپ فوری مشغولند که «کداک» یکی از آنهاست.

محصول جدید شرکت مورد بحث با نام «Printomatic»، در واقع یک دوربین دیجیتال 10 مگاپیکسلی بوده که می تواند تصاویر ثبت شده را روی کارت حافظه Micro SD ذخیره کند.

دوربین جدید کداک از فناوری ZINK استفاده می کند

البته ویژگی اصلی این دوربین (همان طور که از اسمش پیداست) توانایی چاپ فوری عکس ها با ابعاد 2 در 3 اینچ بوده که با استفاده از فناوری کاغذهای «ZINK» ممکن شده است. تکنولوژی مذکور نوعی کاغذ حرارتی مخصوص است که بدون نیاز به جوهر، رنگ ها را با دقت و کیفیت بالا ایجاد کرده و در نهایت عکس چاپ شده را در اختیار کاربر قرار می دهد.

لازم به ذکر است که Printomatic از طراحی مینیمالی برخوردار بوده و به درگاه کارت حافظه، دکمه تنظیم حالت عکاسی، نشانگر باتری (باتری قابل شارژ) و فلش مجهز شده است.

گفتنی است دوربین چاپ فوری کداک در دو رنگ زرد و خاکستری، با 10 عدد کاغذ ZINK به مبلغ 70 دلار فروخته می شود که قیمت هر بسته 50 تایی کاغذ اضافی آن 20 دلار خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی