ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

افزایش قیمت تمامی مدل های آیپدپرو با ظرفیت های ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت

بعد از مراسم شب گذشته اپل و معرفی چندین محصول تازه، این شرکت به آرامی و در سکوت خبری قیمت تمامی مدل های آیپد پرو ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی اش را افزایش داد. به این ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۲ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۶:۴۵

بعد از مراسم شب گذشته اپل و معرفی چندین محصول تازه، این شرکت به آرامی و در سکوت خبری قیمت تمامی مدل های آیپد پرو ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی اش را افزایش داد.

به این ترتیب همه مدل های آیپد پرو با ظرفیت های ذکر شده و البته نسخه ۱۲.۹ اینچی آن از این پس ۵۰ دلار گران تر هستند. در مورد نسخه ۱۰.۵ اینچی این تبلت باید بگوییم که اپل حالا مبلغی در حدود ۶۴۹ دلار را برای نسخه ۶۴ گیگابایتی اش از کاربران خود طلب می کند و علاقمندان به نسخه های ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت هم باید به ترتیب مبالغی برابر با با ۷۹۹ دلار و ۹۹۹ دلار را پرداخت کنند.

با تغییرات جدید، نسخه ۶۴ گیگابایتی آیپد پرو ۱۲.۹ اینچی برابر با ۷۹۹ دلار و نسخه ۲۵۶ گیگابایتی اش ۹۴۹ دلار قیمت دارد و اگر هم به فضای ذخیره سازی بیشتری نیاز داشته باشید نسخه ۵۱۲ گیگابایتی این محصول در حدود ۱۱۴۹ دلار برایتان آب می خورد. گفتنی است تمامی نسخه های دارای قابلیت تماس صوتی از محصولات ذکر شده در بالا را هم باید ۱۳۰ دلار بیشتر حساب کنید.

ظاهرا گران شدن محصولات گروه حافظه علت اصلی این افزایش قیمت بوده

تا امروز نسخه های ۶۴، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی آیپد پرو ۱۲.۹ اینچی به ترتیب ۷۹۹، ۸۹۹ و ۱۰۹۹ دلار قیمت داشتند در حالی که نسخه ۱۰.۵ اینچی آن نیز به ترتیب ۶۴۹، ۷۴۹ و ۹۴۹ دلار قیمت گذاری شده بود.

هنوز مشخص نشده که اپل چرا قیمت این محصولات را افزایش داده اما گمانه زنی ها حکایت از آن دارند که بالا رفتن قیمت محصولات مرتبط با گروه حافظه علت اصلی این تصمیم بوده.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • lpicenglish pydev
    lpicenglish pydev | ۲۲ شهریور ۱۳۹۶

    جای تاسف است که در حالیکه

    1- اپل ایران را تحریم و مورد اهانت قرار داده است
    2- اپل به منافع اقتصادی ایران ضربه زده است
    3- هیچ نماینده ای از ایران یا حتی رسانه ای ایرانی در اجلاس اپل نبود

    رسانه های زردی مثل زومیت و ترنجی و گجت نیوز و دیجیاتو و سایر عشاق سینه چاک امریکا به صورت انلاین اجلاس اپل را پوشش دادند.
    این در حالی بود که اندک رسانه های مستقل و وطن پرستی چون کانال تلگرامی openGNUbook با علم به خطرات استفاده از جاسوس ابزار انحصاری شرکت استکباری انحصاری اپل یعنی ایفون هیچ خبری از اجلاس دیروز منعکس نکردند و با هشتگ #no_Apple در کنار ایران به ایران احترام گذاشتند..............0

    • T_T
      T_T | ۲۲ شهریور ۱۳۹۶

      کمتر بزن :|

    • Khaleghi
      Khaleghi | ۲۲ شهریور ۱۳۹۶

      کشور شما مشکل داره و دشمنی میکنه وگرنه اپل به بزرگ ترین دشمن امریکا یعنی چین کمونیستی بهترین سرویس و پشتیبانی رو میده:apple:

مطالب پیشنهادی