ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

فینال سومین لیگ بازی های رایانه ای ایران پنجشنبه، 23 شهریورماه برگزار می شود

پس از برگزاری مسابقات مختلف در ده روز، برج میلاد تهران در روز پنجشنبه، 23 شهریورماه میزبان مراسم اختتامیه سومین دوره از لیگ بازی های رایانه ای ایران خواهد بود و مسابقه فینال رشته های ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۲ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۲:۵۵

پس از برگزاری مسابقات مختلف در ده روز، برج میلاد تهران در روز پنجشنبه، 23 شهریورماه میزبان مراسم اختتامیه سومین دوره از لیگ بازی های رایانه ای ایران خواهد بود و مسابقه فینال رشته های فیفا و Quiz of Kings در جریان این رویداد برگزار می شود تا قهرمانان ایران مشخص شوند.

در حال حاضر، قهرمان مسابقات کلش رویال مشخص شده و قرار است تیم قهرمان رشته Counter Strike: Global Offensive و همچنین قهرمان رشته PES نیز تا امروز (چهارشنبه) مشخص شود.

مراسم اختتامیه سومین لیگ بازی های رایانه ای ایران، از ساعت 20 الی 22:30 در سایت نمایشگاهی سالن C برج میلاد برگزار می شود و حضور در آن برای عموم آزاد است. نکته جالب درباره مسابقات فینال، گزارش زنده بازی فیفا توسط مزدک میرزایی، گزارشگر نام آشنای کشور است و ضمناً از ساعت 21:20 الی 21:50، می توان شاهد پخش زنده مراسم اختتامیه و فینال مسابقه FIFA از شبکه سه سیما بود که در نوع خود، اتفاقی مهم برای صنعت بازی ایران به حساب می آید.

همانطور که اشاره شد، شرکت در این مراسم و بازدید از مسابقات برای تمام علاقه مندان آزاد است و یکی از اسپانسرهای این رویداد، جوایزی مانند یک کنسول پلی استیشن 4، سه کنسول اکس باکس 360 و 5 بازی PES 2018 را به قید قرعه به شرکت کنندگان اعطا خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی