ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

انحصاری بزرگ بعدی نینتندو سوییچ، 10 آذر از راه می رسد

به نظر می رسد که بازار بازی های کنسول جدید نینتندو یعنی سوییچ، بیش از پیش در حال داغ شدن است. بازی زنوبلید کرونیکلز 2 به عنوان یکی از مهم ترین انحصاری های کنسول نینتندو سوییچ، ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲۳ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۶:۳۰

به نظر می رسد که بازار بازی های کنسول جدید نینتندو یعنی سوییچ، بیش از پیش در حال داغ شدن است. بازی زنوبلید کرونیکلز 2 به عنوان یکی از مهم ترین انحصاری های کنسول نینتندو سوییچ، سرانجام تاریخ انتشار پیدا کرد.

این بازی که دنباله ای بر عنوان نقش آفرینی زنوبلید که در سال 2010 میلادی منتشر شده بود محسوب می شود، در روز اول دسامبر سال جاری میلادی، برای سوییچ عرضه خواهد شد.

به نظر می رسد که بازار بازی های کنسول جدید نینتندو یعنی سوییچ، بیش از پیش در حال داغ شدن است

این بازی، یک دنباله معنوی برای نسخه اول زنوبلید که برای کنسول Wii عرضه شد، محسوب می شود. البته یک نسخه فرعی از این سری در سال 2015 میلادی، به موفقیت هایی زیادی رسید و باید منتظر ماند و دید که آیا این عنوان نیز، موفقیت های مشابه ای کسب خواهد کرد یا نه.

سازندگان زنوبلید کرونیکلز 2، قول یک تجربه لذت بخش را به مخاطبان داده اند. به نظر می رسد که استفاده از قابلیت های منحصر به فرد کنسول نینتندو سوییچ نیز، بر جذابیت بازی خواهد افزود.

همچنین به تازگی، تاریخ انتشار عناوین بزرگ کمپانی بتسدا برای سوییچ نیز مشخص شده است. عنوان اسکایریم، در روز 26 آبان ماه سال جاری، برای این کنسول در دسترس خواهد بود. بازی اکشن اول شخص بتسدا یعنی DOOM نیز که در سال گذشته، موفق های بسیاری را کسب کرده بود، در زمستان جاری به سوییچ خواهد آمد.

در  آخر هم بتسدا خبر از انتشار قسمت دوم ولفنشتاین با نام کامل Wolfenstein II: The New Colossus، در زمستان سال آینده میلادی، برای سوییچ داد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی