ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با آپدیت بعدی ویندوز 10 کنترل بیشتری روی دسترسی برنامه ها خواهید داشت

مایکروسافت همچنان نگرانی های گوناگونی نسبت به حریم شخصی ویندوز 10 دارد و به نظر می رسد که آن ها برای آپدیت بعدی سیستم عامل خود تمرکز زیادی روی این بخش گذاشته اند. با توجه ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۲۳ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۳:۳۰

مایکروسافت همچنان نگرانی های گوناگونی نسبت به حریم شخصی ویندوز 10 دارد و به نظر می رسد که آن ها برای آپدیت بعدی سیستم عامل خود تمرکز زیادی روی این بخش گذاشته اند. با توجه به اطلاعات به دست آمده در وبلاگ مایکروسافت، با بروزرسانی آتی ویندوز 10 کنترل بیشتری روی دسترسی های اپلیکیشن ها دارید.

با وجود محدودیت های پیشین در این قسمت، آپدیت Fall Creators این امکان را به کاربران خواهد داد تا پیش از نصب برنامه ها بتوانند مجوز دسترسی به بعضی بخش های سخت افزاری و نرم افزاری که اپ ها نیاز دارند را بدهند؛ اگر می خواهید یک ویدیو ضبط کنید، قبل از استفاده باید اجازه دسترسی به دوربین و میکروفون را به برنامه بدهید.

جدا از این مسئله، بعد از نصب آپدیت Fall Creators می توانید مجوزهای برنامه ها را ببینید و آن هایی که دسترسی های اضافی داشته اند را پاک نمایید. البته این ویژگی تنها تغییر مثبت ویندوز 10 برای حریم شخصی نبوده و با بروزرسانی Fall Creators تغییرات دیگری هم دیده خواهد شد.

به واسطه این آپدیت دسترسی به اطلاعات حریم خصوصی راحت تر گشته و همچنین کاربران موبایل ویندوز 10 می توانند از تایید هویت دو مرحله ای برای باز کردن قفل تلفن استفاده کنند. همانگونه که پیشتر گفته بودیم، آپدیت جدید ویندوز 10 در تاریخ 17 اکتبر (25 مهر) منتشر می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • yasinyasemi
    yasinyasemi | ۲۳ شهریور ۱۳۹۶

    حجم آپدیت ها معمولا چقدر هست؟؟؟

    • محمد سعادتی
      محمد سعادتی | ۲۴ شهریور ۱۳۹۶

      یک گیگ دو گیگ

  • abbas rezayee
    abbas rezayee | ۲۳ شهریور ۱۳۹۶

    lotfan darbareye taghirat barassi site Dxomark hm matlab bezarid mesl inke ravesh barassi kardan gooshi hasho taghir dade o baz google pixel avval shode too emtiaz ha alan too sitesh boodam hatta khod e tarahi site shoonam taghir dadan

مطالب پیشنهادی