ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با کورنلیوس دمریک آشنا شوید؛ گرافیستی نابغه با آثار سه بعدی حیرت انگیز

در جهانی که تصویرسازی سه بعدی دیجیتالی در هرجایی به چشم می خورد، نیازمند تلاش بسیاری هستید تا آثاری منحصر به فرد ارائه کنید. کورنلیوس دمریک، یکی از همین طراحان گرافیک کامپیوتری متفاوت است که در ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۳ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۸:۳۰

در جهانی که تصویرسازی سه بعدی دیجیتالی در هرجایی به چشم می خورد، نیازمند تلاش بسیاری هستید تا آثاری منحصر به فرد ارائه کنید. کورنلیوس دمریک، یکی از همین طراحان گرافیک کامپیوتری متفاوت است که در برلین زندگی می کند و با الهام از فیلم های علمی-تخیلی و ویران شهری، چشم اندازهایی سه بعدی و زیبا خلق می کند.

آثار دمریک، حساسیت فراواقعی ذاتی هنرهای گرافیکی را با توجهی مضاعف به جزییات نمایش می دهد. هر یک از این آثار، ماه ها در دست طراحی بوده اند و نتایج نهایی، آثاری تک فریم است که اطلاعات دیداری فراوانی را در خود جای داده اند و می توانید با زوم کردن روی آنها، شاهد داستانی کامل در یک تصویر واحد باشید.

آخرین اثر دمریک، 6088AD نامیده می شود. این اثر (که در بالا قرار گرفته) فضانوردی منزوی را نمایش می دهد که در منطقه ای صنعتی ایستاده و بدون آن که خود متوجه باشد، توسط رباتی مسلح تحت نظر قرار گرفته است. گاهی از اوقات، آثار دمریک به قدری زمان بر بوده اند و به قدری جزییات گسترده ای در خود جای داده اند که وی ویدیویی برای نمایش حجم کاری خود در تصویرسازی آنها منتشر می کند.

علاوه بر این، دمریک به فروش ویدیوهای آموزشی نیز می پردازد که برخی از آن ها بیش از 8 ساعت ویدیوی تایم لپس، 1.5 ساعت توضیحات، سه آموزش گام به گام و صحنه ای سه بعدی با تمام متعلقات و بافت ها را شامل می شوند.

برای آن دسته از افرادی که به اطلاعات فنی تر علاقه دارند، دمریک در وب سایت خود نوشته که یکی از آثارش، حدود 7.5 گیگابایت از حافظه VRAM را روی دو کارت گرافیک GTX Titan X اشغال کرد و 21 میلیون پولیگان را شامل می شود. این تصویر همچنین در ابعاد 8000x4800 رندر شده و رندر آن با Octane 3.0 Alpha بیش از 50 ساعت طول کشیده است.

گفتنی است برای طراحی اثری به نام «Hitchhiker»، دمریک با دکتر ماساهیرو اُنو از آزمایشگاه نیروی محرک جت ناسا همکاری داشته تا مجموعه ای تصاویر از فضاپیمایی مفهومی و علمی-تخیلی را طراحی کند. در ادامه می توانید آثار حیرت انگیز دمریک را تماشا کنید یا به وب سایت وی بروید تا اطلاعاتی کامل درباره ویدیوهای آموزشی آن دریافت کنید. ضمناً وب سایت دمریک، المان های تصویری رایگانی را برای طراحان گرافیک کامپیوتری نیز شامل می شود.

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • kevin
    kevin | ۲۴ شهریور ۱۳۹۶

    دیجیاتو جان خیلی خوبه این نوع پست ها، شک نکن همین الان یک نفر حداقل علاقه مند شد تا بره راجب طراحی سه بعدی تحقیق کنه و چه بسا تغییر کنه آیندش

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی