ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بیلبورد تازه گوگل، به احتمال معرفی موبایل های پیکسل 2 در 12 مهرماه اشاره دارد

در گزارش های چند وقت اخیر شنیده ایم که گوگل برای معرفی موبایل های خانواده «پیکسل 2» در تاریخ 5 اکتبر برنامه ریزی کرده است. اما به تازگی بیلبوردی در بوستون رویت شده که تقریباً ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۳ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۰:۰۰

در گزارش های چند وقت اخیر شنیده ایم که گوگل برای معرفی موبایل های خانواده «پیکسل 2» در تاریخ 5 اکتبر برنامه ریزی کرده است. اما به تازگی بیلبوردی در بوستون رویت شده که تقریباً تمام شک و شبهه ها را برطرف می کند. روی این بیلبورد، عبارت «چیزهای بیشتری از موبایل تان بخواهید» دیده می شود و در پایین، لوگوی گوگل و تاریخ 4 اکتبر (برابر با 12 مهرماه) قرار گرفته است.

سال گذشته، رویداد گوگل پیکسل در سان فرانسیسکو و در روز 4 اکتبر برگزار شد. بنابراین جای تعجب نداشت اگر گوگل همین تاریخ را برای معرفی موبایل های جدیدش انتخاب می کرد. اما حالا به نظر می رسد که شایعات ابتدایی با تنها یک روز اختلاف، درست از آب درآمده اند.

سوال اینجاست که دقیقاً چه چیزهای بیشتری می توانیم از موبایل های پیکسل 2 و پیکسل اکس ال 2 بخواهیم؟ پاسخ این پرسش فعلاً مشخص نیست اما ممکن است این شعار ارتباطی به دستیار دیجیتالی گوگل اسیستنت و توانایی های آن روی خانواده پیکسل 2 داشته باشد.

در حال حاضر بنابر شایعات و گزارش ها می دانیم که دو موبایل تازه گوگل، توسط دو تولیدکننده مختلف توسعه می یابد. مدل کوچکتر، قرار است از منظر طراحی شباهت زیادی به نخستین پیکسل داشته باشد و مدل بزرگ تر، بیشتر شبیه به LG V30 خواهد بود. علاوه بر این ها انتظار می رود دستگاه به همراه ورژنی جدیدتر از اندروید اوریو با چند قابلیت اضافه معرفی شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • محمد حسن
    محمد حسن | ۲۳ شهریور ۱۳۹۶

    گوگولی جوون فعلا تو برو سیستم عاملت را بهینه کن ....
    تو کار نرم افزار و هوش مصنوعی باشی سنگینتری داداش . ساخت گوشی را بسپار به اهلش

    • حسن حسینی
      حسن حسینی | ۲۳ شهریور ۱۳۹۶

      فعلا که گوگول پیکسول یکی از بهترین هاست

مطالب پیشنهادی