ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

نخستین موبایل اندروید وان HTC در راه است

در حالی که به نظر می رسید پروژه اندروید وان گوگل به آخر خط رسیده، حالا معرفی موبایل Mi A1 شیائومی با رام اندروید وان و انتشار گزارشاتی درباره تولید موبایل مجهز به این رام ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲۳ شهریور ۱۳۹۶ | ۰۸:۳۰

در حالی که به نظر می رسید پروژه اندروید وان گوگل به آخر خط رسیده، حالا معرفی موبایل Mi A1 شیائومی با رام اندروید وان و انتشار گزارشاتی درباره تولید موبایل مجهز به این رام در شرکت های دیگر امیدها را در اینباره زنده کرد.

امروز یکی از توسعه دهندگان رام های سفارشی گزارش داده که HTC موبایل مجهز به اندروید وان خود را خواهد ساخت که به قابلیت هایی از جمله اج سنس، Zoe و HTC Camera نیز مجهز باشد.

«ایوان بلس» که او هم یکی از منابع معتبر است این خبر را تائید و در کنار آن تصویری از موبایل «Ocean Life» با رابط کاربری HTC Sense را منتشر کرد. همانگونه که قبلا در دیجیاتو گفتیم Ocean Life همان «HTC U11 Life» است که به صفحه نمایش 5.2 اینچی با رزولوشن Full HD، دوربین 16 مگاپیکسلی و اسنپدراگون 630 مجهز بوده و در برابر پاشش قطرات آب مقاوم است.

بر این اساس به نظر می رسد نخستین موبایل اندروید وان HTC نسخه دیگری از U11 Life باشد. این در حالی است که Mi A1 شیائومی نیز مدل اصلاح شده Mi 5X بود و موتورولا نیز احتمالا همین مسیر را با Moto X4 طی خواهد کرد.

اطلاعات دقیقی درباره تاریخ عرضه و قیمت موبایل اندروید وان HTC ارائه نشده اما Moto X4 قرار است با قیمت 400 دلار به بازار عرضه شود.

گفتنی است اندروید وان نسخه خالصی از اندروید است که هدف از توسعه‌ی آن رقم‌زدن تجربه‌ ای مشابه موبایل های پرچمدار در تلفن های همراه میان رده است. گوگل با ارائه اندروید وان روی امنیت، سادگی و بروزرسانی سریع تمرکز کرده و این دقیقا همان چیزی است که موبایل های میان رده و اقتصادی به آن نیاز دارند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • محمد رضا
    محمد رضا | ۲۳ شهریور ۱۳۹۶

    گوشی های نوکیا هم اینجوریه

  • ErfanMTI
    ErfanMTI | ۲۳ شهریور ۱۳۹۶

    Sorry but no HTC for me....

مطالب پیشنهادی