ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل اوپو OPPO A71
تکنولوژی

موبایل A71 اوپو در کشور چین رونمایی شد

کمپانی اوپو جهت تکمیل سبد محصولات میان رده خود به تازگی از OPPO A71 رونمایی کرده است. این موبایل با ۳ گیگابایت رم و اندروید نوقا راهی بازارهای چین و هند شده است. این محصول ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲۳ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۰:۴۵

کمپانی اوپو جهت تکمیل سبد محصولات میان رده خود به تازگی از OPPO A71 رونمایی کرده است. این موبایل با ۳ گیگابایت رم و اندروید نوقا راهی بازارهای چین و هند شده است.

این محصول از لحاظ ظاهری و داشتن بدنه فلزی شباهت قابل توجهی با موبایل پرچمدار OPPO R11 دارد، اما با قیمت پایین تر و البته بدون حسگر اثر انگشت.

OPPO A71 مجهز به یک نمایشگر IPS با رزولوشن HD و ۳ گیگابایت رم خواهد بود. ظرفیت حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی آن نیز از طریق درگاه microSD قابل افزایش است. وظیفه امور پردازشی این موبایل بر عهده چیپ مجتمع هشت هسته ای MT6750 مدیاتک گذاشته شده و یک باتری ۳ هزار میلی آمپر ساعتی نیز تامین نیرو برای این مجموعه را تضمین می کند.

دوربین اصلی موبایل مورد بحث از یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی برخوردار خواهد بود، در حالی که برای ثبت تصاویر سلفی یک سنسور ۵ مگاپیکسلی در اختیار خواهید داشت.

اوپو میان رده تازه خود را در دو رنگ مشکی و طلایی روانه بازار می کند و برای تهیه آن می بایست ۱۲۹۹۰ روپیه (۲۰۲ دلار آمریکا) پرداخت نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • yasinyasemi
    yasinyasemi | ۲۳ شهریور ۱۳۹۶

    چین از ما بهتر

  • ɯɐɥpı
    ɯɐɥpı | ۲۳ شهریور ۱۳۹۶

    اخه hd?

مطالب پیشنهادی