ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اختلال در عملکرد Face ID آیفون 8
تکنولوژی

واکنش رسمی اپل به عمل نکردن Face ID در جریان کنفرانس معرفی آیفون های جدید

بالاخره کمپانی اپل به طور رسمی به ماجرای عدم عملکرد صحیح قابلیت Face ID آیفون 8 در خلال کنفرانس معرفی آیفون های جدید واکنش نشان داد. اپل می گوید که اتفاق به وجود آمده کاملاً طبیعی ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲۳ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۴:۳۰

بالاخره کمپانی اپل به طور رسمی به ماجرای عدم عملکرد صحیح قابلیت Face ID آیفون 8 در خلال کنفرانس معرفی آیفون های جدید واکنش نشان داد. اپل می گوید که اتفاق به وجود آمده کاملاً طبیعی بوده و هیچ «اشکالی» در عملکرد قابلیت مذکور وجود ندارد.

اپل: اتفاقاً بروز این مسئله نشان از امنیت قابلیت Face ID دارد

یکی از مقامات ارشد کمپانی اپل در مصاحبه با Yahoo اعلام کرده است که ماجرای به وجود آمده برای کریگ فرگی در خلال کنفرانس رونمایی رسمی آیفون ها نه تنها یک نقص در عملکرد، بلکه نشان از امنیت بالای سیستم فوق دارد.

طبق گفته های سخنگوی کمپانی کالیفرنیایی، پیش از آغاز مراسم تعدادی از عوامل پشت صحنه با آیفون فرگی کار کرده و تلاش کرده بودند قفل آن را از طریق چهره خود باز کنند. به دلیل همین تلاش های قبلی بود که آیفون نمایشی اپل روی صحنه و در هنگام تلاش فدریگی برای باز کردن قفل آن، درخواست رمز عبور کرده بود. به عبارت دیگر، آیفون مورد بحث پیش از اقدام فدریگی به باز کردن قفل آن، روی حالت درخواست رمز قرار گرفته بود.

شاید عده از علاقه مندان بتوانند توجیه مطرح شده توسط اپل را بپذیرند. به خصوص این که قفل آیفون دوم بدون هیچ مشکل و با اولین تلاش از سوی مجری باز شد. البته بسیاری دیگر همچنان باور دارند که اتفاق مذکور به طور حتم نشان از وجود نقص و محدودیت در قابلیت Face ID آیفون های جدید دارد.

در هر حال به مانند قابلیت تشخیص اثر انگشت، در زمان عمل نکردن Face ID همچنان می توانید از رمز عبور استفاده نمایید. بنابراین شرایط نسبت به گذشته چندان تغییر نکرده است.

واقعیت هر چه که باشد، به طور حتم ماجرای مورد بحث ضربه ای اساسی به اعتبار قابلیت جدید آیفون های اپل وارد ساخته است، به خصوص که همین حالا نیز کاربران زیادی وجود دارند که معتقدند حذف سنسور اثر انگشت اقدامی کاملاً غیر ضروری و حتی اشتباه بوده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (25 مورد)
  • ali
    ali | ۲۴ شهریور ۱۳۹۶

    یه کمی جوابشون ایرانیزه به نظر میرسه?

  • SM
    SM | ۲۴ شهریور ۱۳۹۶

    ایفون 8 فیس ای دی نداره !
    ایفون اکس داره

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی