ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تایید شد؛ گوگل پیکسل 2 در تاریخ 12 مهرماه معرفی می شود

همانطور که از تیزرهای پیشین گوگل بر می آمد، این کمپانی اخیراً تایید کرده که در تاریخ 4 اکتبر (برابر با 12 مهرماه) از اسمارت فون پیکسل 2 رونمایی خواهد کرد. کمپانی زیرمجموعه آلفابت، تیزر ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۴ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۰:۳۰

همانطور که از تیزرهای پیشین گوگل بر می آمد، این کمپانی اخیراً تایید کرده که در تاریخ 4 اکتبر (برابر با 12 مهرماه) از اسمارت فون پیکسل 2 رونمایی خواهد کرد. کمپانی زیرمجموعه آلفابت، تیزر وب سایت تازه ای راه اندازی کرده و از مشتریان می پرسد که آیا «به تغییر موبایل تان فکر می کنید» و می گوید که اطلاعات بیشتر در تاریخ مذکور منتشر خواهد شد.

گوگل روز گذشته بیلبوردی در بوستون قرار داده بود که از عرضه پرچمدار اندرویدی نسل جدید شرکت خبر می داد. گفتنی است که موبایل های پیکسل و پیکسل اکس ال 2، دقیقاً در همان تاریخی معرفی می شوند که موبایل های خانواده پیکسل معرفی شده بودند و گوگل بهانه ای برای جشن گرفتن سالگرد نخستین اسمارت فون خود دارد.

گفته می شود موبایل های پیکسل 2 و پیکسل اکس ال 2 در همکاری با دو تولیدکننده ساخته می شوند: مدل کوچکتر برعهده HTC گذاشته شده و مدل بزرگ تر اکس ال 2، توسط ال جی الکترونیکس تولید می شود. در حالی که مشخص نیست چرا گوگل با دو کمپانی مختلف وارد همکاری شده، به نظر می رسد که دو موبایل از نظر قابلیت ها و طراحی با یکدیگر تفاوت های فراوان خواهند داشت.

با این همه، مشخصات داخلی تفاوتی ندارد و هر دو با چیپست اسنپدراگون 835، چهار گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی به دست مشتریان خواهند رسید. به نظر می رسد از منظر طراحی، مدل کوچکتر پیکسل 2 به نوعی نسخه ارتقا یافته مدل 2016 به حساب می آید و حداقل از منظر طراحی، همان زبان سابق را به ارث برده است. از طرف دیگر، گفته می شود پیکسل اکس ال 2 طراحی بدون حاشیه داشته و با نسبت ابعاد 18:9 به بازار می آید.

ناگفته نماند که گوگل اخیراً تیزری کوتاه برای خانواده موبایل های تازه خود منتشر کرده و در آن به مشکلاتی مانند عملکرد باتری، حافظه کم و چیزهایی از این دست اشاره می کند که معمولاً باعث عذاب کاربران هستند. این تیزر در جمع بندی به این نکته اشاره دارد که پیکسل و پیکسل اکس ال 2، تمام آن مشکلات را حل می کنند و احتمالاً با باتری بزرگ تر و فضای ابری بی نهایت به استقبال کاربران خواهد رفت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی