ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نوکیا ۲ Nokia 2
تکنولوژی

نخستین رندرهای Nokia 2 توسط حساب توییتری evleaks منتشر شد

با این که هنوز HMD Global به طور رسمی قصد خود برای رونمایی از موبایل اقتصادی Nokia 2 را اعلام نکرده، اما گجت مذکور پیش از این حضور خود را در میان اسناد رگولاتوری نشان ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲۴ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۰:۰۰

با این که هنوز HMD Global به طور رسمی قصد خود برای رونمایی از موبایل اقتصادی Nokia 2 را اعلام نکرده، اما گجت مذکور پیش از این حضور خود را در میان اسناد رگولاتوری نشان داده بود. حالا اکانت مشهور توییتری نخستین رندرهای رسمی منتسب به این موبایل هوشمند را منتشر کرده است.
مهمترین تغییری که Nokia 2 را نسبت به سایر محصولات این برند متمایز می سازد، حذف دکمه های لمسی از حاشیه پایین و انتقال آنها به بخش زیرین نمایشگر است. البته به نظر می رسد این تغییر سبب نشده تا شاهد کاهش حاشیه پایینی باشیم.
از قبل می دانستیم که موبایل اقتصادی نوکیا قرار است یک باتری بزرگ با ظرفیت ۴ هزار میلی آمپر ساعت داشته باشد و به لطف آن احتمالاً با هر بار شارژ تا دو روز کاربر خود را همراهی نماید. از سایر مشخصات منتسب به این موبایل می توان به نمایشگر ۵ اینچی با کیفیت HD، رم ۱ گیگابایتی و چیپست اقتصادی اسنپدراگون ۲۱۲ اشاره کرد.

در بخش نرم افزاری نیز به احتمال فراوان شاهد عرضه Nokia 2 با اندروید 7 باشیم. در خصوص احتمال آپدیت به اندروید 8 هنوز نمی توان با قاطعیت اظهار نظر کرد، اما با توجه به اشاره پیشین یکی از مقامات HMD به آپدیت تمام موبایل های موجود برند نوکیا به اندروید 8 در آینده، می توان این موبایل را نیز در فهرست دریافت کنندگان احتمالی اوریو جای داد.

تاکنون اطلاعات قابل اطمینانی در خصوص قیمت و تاریخ عرضه موبایل مورد بحث منتشر نشده، اما تقریباً شکی نیست که با موبایلی ارزان قیمت تر از نوکیا 3 با قیمت ۱۶۰ دلاری مواجه هستیم. احتمالاً برای دریافت اطلاعات دقیق تر مدت زیادی را منتظر نخواهیم ماند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • خط خطی
    خط خطی | ۲۴ شهریور ۱۳۹۶

    #حاشیه

  • سروش سکایی
    سروش سکایی | ۲۴ شهریور ۱۳۹۶

    به نظر گوشی خوبی میاد منتظرش می مونم

مطالب پیشنهادی