ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کشف تصویری در صفحه اختصاصی گوگل که احتمالاً با دوربین موبایل های پیکسل 2 به ثبت رسیده باشد

بعد از مدت ها انتظار، گوگل بالاخره تصمیم گرفته به صورت رسمی درباره موبایل های خانواده پیکسل 2 صحبت کنند و طی چند روز اخیر، شاهد حرکات جالبی از سوی این کمپانی بوده ایم که ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۴ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۸:۳۰

بعد از مدت ها انتظار، گوگل بالاخره تصمیم گرفته به صورت رسمی درباره موبایل های خانواده پیکسل 2 صحبت کنند و طی چند روز اخیر، شاهد حرکات جالبی از سوی این کمپانی بوده ایم که همگی به رویداد معارفه پیکسل های جدید در روز 4 اکتبر ارتباط دارند.

این کمپانی، صفحه ای اختصاصی برای موبایل های پیکسل 2 به راه اندازی کرده و طبیعی به نظر می رسید که طرفداران سیستم عامل اندروید، در نهایت به بررسی سورس کدهای این صفحه اینترنتی خواهند پرداخت. نتایج بررسی سورس کدها، کشف تصویری خوش رنگ و لعاب بود که تصور می شود با دوربین پیکسل 2 یا پیکسل 2 اکس ال ثبت شده است.

با بررسی EXIF این تصویر، متوجه می شویم تصویر با یک دیوایس گوگل ثبت شده است اما در بخش مربوط به مدل دوربین مورد استفاده، عبارت «نه به این راحتی :)» به چشم می خورد که یک بار دیگر بر احتمال ثبت تصویر با موبایل های جدید گوگل صحه می گذارد. ضمناً مشخصات جغرافیایی هم، شما را به مقر گوگل در مانتین ویو هدایت می کند.

مسلماً نکات دیگری هم در این تصویر وجود دارد که گوگل می خواهد با آنها، اطلاعاتی را درباره پیکسل 2 و پیکسل 2 اکس ال مشخص کند. به عنوان مثال، استفاده از شیرینی هایی با دو رنگ مشکی و سفید شاید به رنگ مدل های مختلف دو دستگاه ارتباط داشته باشد یا شاید به ما بگوید که این اسمارت فون ها، در کنار تم پیش فرض، از یک تم تیره نیز بهره مند خواهند بود؛ اما در هر صورت، فعلاً فرض را بر ثبت تصاویر با دوربین پیکسل 2 و پیکسل 2 اکس ال می گذاریم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • محمد سعادتی
    محمد سعادتی | ۲۴ شهریور ۱۳۹۶

    کمرا مدل جالب بود?

مطالب پیشنهادی