کریستین بیل با ظاهری جدید برای بازی در نقش «دیک چنی» آماده می شود

کریستین بیل با ظاهری جدید برای بازی در نقش «دیک چنی» آماده می شود

کریستین بیل در حال آماده شدن برای بازی در نقش دیک چنی، معاون رییس جمهور سابق ایالات متحده بوده و به شدت وزن خود را افزایش داده است. وی در طول برگزاری فستیوال بین المللی فیلم تورنتو در مورد بازی خود در نقش دیک چنی و افزایش وزن قابل توجه خود برای این نقش صحبت کرد که در فیلمی زندگینامه ای با عنوان «چنی» (Cheney) بر عهده خواهد داشت. بیل در این فستیوال چنان تغییر کرده بود که به زحمت شناخته می شد و در مورد کارهایی که برای تبدیل شدن به دیک چنی انجام داده بود صحبت می کرد. وی در مورد رژیم غذایی خود برای رسیدن به شکل ظاهری دیک چنی گفت:” من فقط مقدار زیادی کیک سیب خورده ام”.

علاوه بر افزایش سن تغییرات دیگری نیز در صورت او دیده می شود از قبیل روشن تر شدن رنگ ابروها و ریش و سبیل کوتاه. در فیلم «چنی» قرار است سام راکول نقش رییس چمهور جرج دبلیو بوش را بازی کند که بین سال های ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۹ به عنوان چهل و سومین رییس جمهور ایالات متحده در کاخ سفید حضور داشت. ایمی آدامز نیز نقش لیان، همسر دیک چنی را بر عهده خواهد داشت. همچنین استیو کارل در نقش دونالد رامسفلد، وزیر دفاع وقت و بیل پولمن نیز نقش نلسون راکفلر، فرماندار سابق نیویورک و معاون رییس جمهور جرالد فورد بین سال های ۱۹۷۴ تا ۱۹۷۷ را بازی خواهد کرد. آدامز و بیل قبلاً نیز در فیلم «حقه بازی آمریکایی» (American Hustle) همبازی بوده و این دومین کار مشترک آن ها به شمار می آید.

فیلم «چنی» به کارگردانی آدام مک کی به زندگی دیک چنی و رسیدن سریع او به مقامات بالا پس از حوادث ۱۱ سپتامبر، استفاده ی او از این حوادث برای نشان دادن قدرت و مهارت خود و همچنین پیاده سازی روش های شخصی خود در مبارزه با تروریسم می پردازد. همچنین در این فیلم ماجرای تبدیل شدن چنی به ترسناک ترین معاون رییس جمهور تاریخ ایالات متحده و مراحل رسیدن او به مقام مدیر عاملی شرکت چند ملیتی هالیبرتون به تصویر کشیده می شود. فیلم برداری صحنه های فیلم در شرف آغاز شدن بوده و برد پیت، وی فرل نیز به عنوان تهیه کننده با کارگردان فیلم همکاری خواهند داشت.

بدون شک این اولین باری نیست که بیل چنین تغییر فیزیکی قابل توجهی را برای ایفای یک نقش خاص انجام می دهد و بیل در گذشته نیز برای بازی در فیلم «ماشینیست» (The Machinist) با خوردن تنها یک سیب، یک کنسرو تن ماهی و مقدار زیادی قهوه ی سیاه در روز حدود ۳۰ کیلوگرم از وزن خود را کاهش داده بود. تنها کمی بعد از آن وی برای بازی در نقش بتمنُ کریستوفر نولان مقدار زیادی وزن اضافه کرده و عضلات خود را ساخت. البته بیل هنوز به شکل ظاهری و وزن ایده آل برای ایفای نقش دیک چنی نرسیده و باید منتظر شد و دید که در هنگام اکران فیلم، بیل در آن چه ظاهری خواهد داشت.

منبع: looper
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
۳ نظر

ورود

  • علی شهریور ۲۲, ۱۳۹۶

    کریستین عزیز این کارا رو نکن آخرش یه کاری دستت خودت میدیا.حالا از من گفتن بود.
    پ.ن:واللا ماکه دکتر نیستیم ولی فکر کنم این همه کاهش وزن و افزایش وزن های سنگین خطرناک باشه برای یه آدم حالا هر چه قدر هم ورزشکار باشه

    • صادق شهریور ۲۳, ۱۳۹۶

      تهش زودتر از بقیه میمیره با یه بیماری لاعلاج (فقط بخاطر قطره ای شهرت) [اونم از جوکرمون که اوردوز کرد مرد با مصرف زیاد دارو]
      والا خیلی بده اینجور تغییرات انچنانی! ماشینیست رو ک دیدم خودم یجوری شدم، موی تنم سیخ شد! الانم ک داره چاق میشه
      ولی کارایی که برای کاهش و افزایش وزن میکنه بسیار جالبه، یچیزی هم تو دیکشنری ما ثبت میشه

      من برم کیک سیب بخورم 🙂

      • محمد امین شهریور ۲۵, ۱۳۹۶

        درسته کارش اشتباه ولی برای شهرت این کار رو نمیکنه شهرت رو همین الانم داره نیازی نداره جون خودشو براش بده