ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نوکیا با پلتفرم Any Vision، برنامه های بزرگی برای صنعت تلویزیون دارد

به نظر می رسد نوکیا چشم انداز تازه ای برای آینده مدیا و تلویزیون ها ترسیم کرده و در کنفرانس IBC 2017 آمستردام، از مفهومی به نام Any Vision پرده برداشته است. Any Vision با ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۴ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۳:۳۰

به نظر می رسد نوکیا چشم انداز تازه ای برای آینده مدیا و تلویزیون ها ترسیم کرده و در کنفرانس IBC 2017 آمستردام، از مفهومی به نام Any Vision پرده برداشته است. Any Vision با مدیای فعلی مورد پسند مشتریان تفاوت داشته و احتمالاً مسیر سختی تا جای افتادن در پیش دارد.

به صورت خلاصه، نوکیا در پی آینده ای است که محتویات شخصی سازی شده (با درنظرگیری محتویات تلویزیونی) روی هر دیوایسی فارغ از محل آنها قابل دسترسی خواهند بود. این کمپانی می گوید به لطف پیشرفت سریع تکنولوژی، تا هشت سال دیگر می توان به تماشای مدیا روی هر سطحی پرداخت و با استفاده از دستگاهی واحد و ترکیب نمایشگر و تکنولوژی های پروژکت تصویر، می توان پلتفرمی مجازی برای تجربه کاربری ساخت.

نکته جالب اینجاست که نوکیا Any Vision را به عنوان گام بزرگ بعدی برای صنعت تلویزیون معرفی می کند و همانطور که در تیزر ویدیویی پایین تر نیز می توان دید، پلتفرم کمپانی فنلاندی تمام پلتفرم های پخش مدیا را به صورت یکجا در خود جای داده است. نوکیا می گوید که به همکاری با «اپراتورها و سایرین» متعهد است و ابزار لازم برای «ساخت داینامیک و رندر یک تجربه مصرف کننده شخصی سازی شده و پایدار بسته به لوکیشن، نوع دستگاه، یک لحظه در زمان و هاست اطلاعات دیگر» را در اختیار شرکایش می گذارد.

هدف اصلی نوکیا، برداشتن گام نخست برای تولید فونداسیونی یکپارچه برای تمام تهیه کنندگان محتوی است. کمپانی فنلاندی می گوید که این تکنولوژی به اینرتنت اشیا و پردازش ابری متکی است و تکنولوژی های دست یافتنی دیگری مانند نمایشگرهای انعطاف پذیر پیشرفته، رندر هولوگرافیک، بازتاب تصویر از طریق موبایل و نمایشگرهای پوشیدنی را نیز مورد پشتیبانی قرار می دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • saeed_ebrahimi
    saeed_ebrahimi | ۲۴ شهریور ۱۳۹۶

    ایده خوبیه....فک میکنم کمتر از 8 سال عملیاتیش کنن

  • Gol pesar
    Gol pesar | ۲۴ شهریور ۱۳۹۶

    نوکیا کمپانی با استعداد با جسارت و قدرتمندی در هر زمینه ای بخواد هست و شرافت و اصالت اروپایی رو نسبت به کاربرانش در حد اعلایی داره

    ولی همیشه کارهای درست رو در زمان های اشتباه انجام میده? ?

مطالب پیشنهادی