ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

6000 کیلومتر چالش DS7؛ آزمایش فنی پیش از عرضه در ایران

همانطور که می دانید DS به عنوان شاخه لوکس و پیشرو کمپانی پژو سیتروئن، در صدد توسعه بازارهای تازه برای این گروه خودروسازی فرانسوی است. از همین رو بسیاری از تکنولوژی های فنی جدید و ...

تیم خودرو
نوشته شده توسط تیم خودرو | ۲۴ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۴:۰۰

همانطور که می دانید DS به عنوان شاخه لوکس و پیشرو کمپانی پژو سیتروئن، در صدد توسعه بازارهای تازه برای این گروه خودروسازی فرانسوی است.

از همین رو بسیاری از تکنولوژی های فنی جدید و تازه این شرکت در ابتدای تولید انبوه بر روی خودروهای تحت برند DS عرضه می شود که از جمله مهمترین این موارد می توان به مدل های ابتدایی و اولیه سیستم های رانندگی خودکار و نسل تازه سیستم فنربندی فعال پژو سیتروئن اشاره کرد.

از سوی دیگر با توجه به شرایط سخت کشورمان از نظر آب و هوا، کیفیت سوخت و ناهمواری مسیرهای جاده ای، می توان ایران را از جمله مناسب ترین و چالش برانگیز ترین نقاط جهان برای تست خودرو برشمرد.

از این رو پر واضح است که تست فنی طولانی مدت جدیدترین ساخته های فنی و مهندسی پژو سیتروئن در ایران می تواند کاملا منطقی باشد و در همین راستا طی ماه های اخیر نسخه آزمایشی DS7 به عنوان پرچمدار خودروهای DS و محصول آینده این شرکت برای بازار ایران، بیش از 6000 کیلومتر در جاده های نیمه غربی کشور تست شده است.

مسیر آزمایشی انتخابی توسط مهندسان فرانسوی و انگلیسی DS شامل طی مسیر از تهران تا بندر عباس از طریق شهر های قم، کاشان، اصفهان، شهر کرد، شیراز و بازگشت از اهواز و دزفول، کرمانشاه، همدان، سنندج، مهاباد، ارومیه، تبریز، اردبیل، رشت، قزوین و تهران بوده است.

بنابراین می توان گفت که در طول این مسیر امکان تست DS7 در شرایط متنوع آب و هوایی، ارتفاع های مختلف از سطح دریا و همچنین سنجش و آزمایش کیفیت بنزین ارائه شده در کشور وجود داشته است.

برای جمع آوری اطلاعات بیشتر یکدستگاه لکسوس NX 200T به عنوان رقیب هم کلاس DS7 در بازار ایران، در این تست حضور داشته است و در شرایط مختلف عملکرد دو خودرو مذکور با یکدیگر قیاس شده است.

نرمی بیشتر فنربندی متغییر DS، مصرف سوخت کمتر از این خودرو نسبت به لکسوس و توانایی های حرکتی نسبتا نزدیک از جمله نکات قابل ارزیابی در این آزمایش ها بوده است.

خودرو مذکور پس از طی این مسافت برای مطالعه و بررسی بیشتر به فرانسه بازگشت داده خواهد شد و مدل نهایی پس از اعمال تغییرات و تطبیق با شرایط آب و هوایی و سوخت کشورمان، آذرماه در نمایشگاه بین المللی خودرو تهران رونمایی خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • مجید
    مجید | ۲۴ شهریور ۱۳۹۶

    با برجام فقط فرانسوی ها سود کردن: از فروش آب معدنی بگیر تا خودرو!
    وگرنه سوییفت و ... که برای ما باز نشد، صنعت آی تی هم روز به روز داره با تحریم های جدید رو برومیشه و کنگره هم جلوی فروش هواپیما رو گرفت!

  • محمدرضا ترابی
    محمدرضا ترابی | ۲۴ شهریور ۱۳۹۶

    چقدر جالب که برای مشتری ایرانی انقدر ارزش قائل هستن که میخوان ماشینی که توی ایران به فروش میرسه بیشترین هماهنگی رو با نیاز مشتری ایرانی داشته باشه،کاری که ایرانخوردو و سایپا هم انجام نمیدن!!!


    اما خوب با دیدن این موارد اولین چیزی که ذهن من رو مشغول میکنه،شکاف طبقاتی بزرگیه که تو اجتماع ما وجود داره،هماهنگ بودن جدید ترین شاسی بلند دی اس با شرایط آب و هوایی و جاده ای کشور دغدغه چند درصد از مردم ماست؟؟؟؟براحتی میشه گفت کمتر از یک درصد!!

    بغض سنگینی گلوم رو میفشاره وقتی تصور میکنم که دارم با شاسی بلند جدیدم تو اتوبان همت رانندگی میکنم و یه کودک خردسال وسط آفتاب تابستون همونجا داره آب میفروشه!!!

  • ناصر
    ناصر | ۲۴ شهریور ۱۳۹۶

    نباید هیچ خودرویی رو با خودروهای ژاپنی مقایسه کرد لامصب ژاپن یه چیز دیگس

  • Arman1377
    Arman1377 | ۲۴ شهریور ۱۳۹۶

    کلا تو ایران و برای ایرانی هیچ ماشینی رو از نظر دوام و استهلاک با تویوتا مقایسه نباید کرد ...
    تازه با Lexus مقایسه کردن ...
    کم خرابی ترین ماشین ها لکسوس ها هستن تو ایران برخلاف اروپایی های رقیب ...

  • Erfaan Zandii
    Erfaan Zandii | ۲۴ شهریور ۱۳۹۶

    شرایط اب و هوایی ایرا ؟ هزار جور شرایط اب و هوایی داره این کشور ..

مطالب پیشنهادی