ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گجت های جدید با برند بلک بری
تکنولوژی

قرارداد تبادل پتنت بلک بری با تایمکس؛ آیا ساعت هوشمند جدیدی در راه است؟

بلک بری اخیراً با شرکت مشهور ساعت سازی «Timex» قراردادی جهت به اشتراک گذاری پتنت منعقد کرده است. این قرارداد شامل بیش از 40 هزار پتنت مرتبط با زیرساخت های شبکه، نرم افزارهای پیام رسان ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۲۵ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۸:۳۰

بلک بری اخیراً با شرکت مشهور ساعت سازی «Timex» قراردادی جهت به اشتراک گذاری پتنت منعقد کرده است.

این قرارداد شامل بیش از 40 هزار پتنت مرتبط با زیرساخت های شبکه، نرم افزارهای پیام رسان سازمانی، سیستم عامل ها، مجازی سازی، ارتباطات بی سیم، امنیت سایبری و فناوری های مرتبط با صدا هستند. البته هنوز جزئیات بیشتری از پتنت های به اشتراک گذاشته شده فاش نشده است. با این حال به نظر می رسد در آینده قرار است تایمکس هزینه هایی را بابت حق امتیاز به بلک بری پرداخت نماید.

با وجود اینکه به نظر می رسد این قرارداد، احتمال ساخت ساعت هوشمند مشترک را افزایش دهد، ولی موضوعاتی که قرارداد شامل آنهاست، نشان می دهند که احتمالاً همکاری این دو فراتر از ساخت ساعت هوشمند خواهد بود.

هنوز هیچ یک از دو شرکت درباره ساخت اسمارت واچ اظهار نظری نکرده اند؛ البته «جرالد گانچک» (Jerald Gnuschke) سرپرست ارشد بخش حقوق مالکیت معنوی بلک بری در یک کنفرانس خبری اعلام کرده:

«این قرارداد موجب می گردد که بلک بری بر فرصت های پیش رو در زمینه بازار ارتباطات موبایل تمرکز نماید. از سوی دیگر، نشان می دهد که بلک بری از گنجینه عظیمی از پتنت های با ارزش برخوردار است.»

نظر شما در این باره چیست؟ آیا حضور بلک بری در بازار ساعت های هوشمند می تواند نام این شرکت کانادایی را بیش از پیش بر سر زبان ها بیندازد؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • moein
    moein | ۲۵ شهریور ۱۳۹۶

    بلک بری برا هر زبونی سنگینه

مطالب پیشنهادی