ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

امکان تغییر رمز عبور به صورت درون برنامه ای در جیمیل اندروید ممکن شد

کاربران جیمیل در اندروید به تازگی قابلیتی را دریافت کرده اند که همیشه سزاوار آن بوده اند. به لطف به روز رسانی اخیر جیمیل، امکانی فراهم شده تا کاربران این سرویس محبوب ایمیل در اندروید ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۵ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۴:۱۵

کاربران جیمیل در اندروید به تازگی قابلیتی را دریافت کرده اند که همیشه سزاوار آن بوده اند. به لطف به روز رسانی اخیر جیمیل، امکانی فراهم شده تا کاربران این سرویس محبوب ایمیل در اندروید بتوانند مستقیما و به طور درون برنامه ای رمز عبور خود را تغییر داده و اطلاعات کاربری شان را تغییر بدهند.

با دریافت این به روز رسانی قادر هستید که بدون نیاز به خروج از اپ اطلاعاتی مثل رمز عبور، اطلاعات حساب کاربری و تنظیمات امنیتی و حریم خصوصی تان را تغییر بدهید. قابلیت بسیار ساده ای به نظر می رسد، اما تا پیش از ارائه آن کاربران اندروید مجبور بودند که برای انجام هر کدام از این کارها به کلاینت دسکتاپ جیمیل مراجعه نمایند.

برای دسترسی به این تنظیمات لازم است که جیمیل را به آخرین نسخه ارتقاء داده باشید. بعد از این کار به بخش تنظیمات مراجعه کرده و با انتخاب حساب کاربری، به بخش My Account بروید.

اینجا قادر به اعمال تغییرات ذکر شده خواهید بود. البته به روز رسانی اخیر جیمیل فقط به ارائه این گزینه ها محدود نبوده، بلکه تغییراتی در سوایپ را هم در آن مشاهده می کنید.

از این به بعد وقتی روی ایمیلی برای پاکسازی یا آرشیو کردن سوایپ می کنید، گزینه جدیدی به نام Undo را هم در انتهای ستون ایمیل مشاهده خواهید کرد که می تواند برای جبران اشتباهات احتمالی بسیار مفید و کارآمد ظاهر شود.

برای دانلود آخرین نسخه جیمیل اندروید می توانید همین حالا به پلی استور مراجعه نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • سعید
    سعید | ۲۶ شهریور ۱۳۹۶

    قبلا زیاد دنبالش گشتم اما پیدا نکرده بودم

  • علی موثق
    علی موثق | ۲۵ شهریور ۱۳۹۶

    ایول دیگه نیازی نیست برای هر کاری بری تو سایت

مطالب پیشنهادی