ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اینستاگرام حالا پخش صدای ویدیوها را با شیوه ای جدید مدیریت می کند

با به روز رسانی اخیر اینستاگرام تغییری در آن اتفاق افتاده که شاید تا کنون متوجه آن نشده باشید. همانطور که می دانید، تمام ویدیوها در اینستاگرام به طور خودکار و بدون صدا شروع به ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۶ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۰:۴۵

با به روز رسانی اخیر اینستاگرام تغییری در آن اتفاق افتاده که شاید تا کنون متوجه آن نشده باشید. همانطور که می دانید، تمام ویدیوها در اینستاگرام به طور خودکار و بدون صدا شروع به پخش می کنند. اما از حالا به بعد، وقتی که روی یک ویدیوی در حال پخش اشاره می کنید نه تنها صدای آن فعال می شود بلکه تمام ویدیوهای دیگر هم صدا دار می شوند.

بر عکس این حالت هم اتفاق می افتد. یعنی زمانی که روی یک ویدیوی صدا دار اشاره می کنید، همزمان با بی صدا شدن آن تمام ویدیوهای دیگر هم صدایشان قطع خواهد شد. شاید از خودتان بپرسید که این قابلیت واقعا چه فایده ای دارد؟ شاید بدیهی ترین فایده اش این باشد که دیگر نیازی نیست تک تک ویدیوها را به طور دستی صدا دار کنید.

همچنین از این به بعد موقع تماشای استوری های اینستاگرام، وضعیت پخش صدا با تنظیمات موبایل شما تطبیق داده می شود، یعنی تا زمانی که موبایل شما در حالت بی صدا نباشد تمام استوری ها با صدا پخش خواهند شد.

طبیعتا این کسب و کارها و نهادهای تبلیغاتی هستند که از قابلیت جدید اینستاگرام بیشترین سود را خواهند برد، چرا که حالا امکان پخش صدا دار ویدیوهایشان در این شبکه اجتماعی بیشتر همیشه شده است. اما شکی نیست که این موضوع برای کاربران موضوع خوشحال کننده ای نخواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • Me.n.KHOF4SH
    Me.n.KHOF4SH | ۲۷ شهریور ۱۳۹۶

    مزخرف شده اینستا. همش شده تبلیغ. تو پست ها، استوری. بخواد این راهو ادامه بده همه دوباره برمیگردن اسنپ

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی