ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

فیسبوک از برنامه هایش برای آینده حمل و نقل دنیا می گوید

نمایشگاه خودروی آلمان چندی قبل در فرانکفوت آغاز به کار کرد و شرلی سندبرگ مدیر ارشد عملیاتی فیسبوک نیز از جمله حاضران در این رویداد بود. او که در این نمایشگاه سخنرانی کوتاهی هم ایراد ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۶ شهریور ۱۳۹۶ | ۰۰:۰۱

نمایشگاه خودروی آلمان چندی قبل در فرانکفوت آغاز به کار کرد و شرلی سندبرگ مدیر ارشد عملیاتی فیسبوک نیز از جمله حاضران در این رویداد بود.

او که در این نمایشگاه سخنرانی کوتاهی هم ایراد نمود از برنامه های شرکت متبوعش برای حضور در صنعت اتومبیل سخن به میان آورد و در پاسخ به سوالات مختلف مطروحه اظهار داشت:

فیسبوک نه تمایلی برای ساخت ماشین دارد و نه برنامه ای برای رقابت با خودروسازان سنتی. در مقابل این شرکت در نظر دارد با این کمپانی ها وارد همکاری شده و در نقش حامی برای ایجاد «یک دنیای سیار تازه» وارد عمل شود.

نمایشگاه ماشین فرانکفوت چندی پیش با حضور آنگلا مرکل صدراعظم آلمان افتتاح شد و درجریان آن شماری از خودروسازان آلمانی در کنار دیگر کمپانی های فعال در صنعت تکنولوژی دنیا گرد هم آمدند تا آینده ای متشکل از ماشین های الکتریکی و خودران را پیش روی حاضران قرار دهند.

اما نکته جالب در این باره آنکه بسیاری از شرکت ها از جمله آنها که در سیلیکون ولی حضور دارند (از جمله اپل و گوگل) مدتی است که آستین هایشان را برای معرفی خودروهای اختصاصی خود بالا زده اند که این مساله بی تردید تغییراتی را در صنعت خودرو ایجاد خواهد کرد.

البته دولت ها هم از این جریان غافل نشده اند؛ برای مثل چندی قبل هند نیز به جرگه کشورهایی نظیر انگلستان پیوست که قصد دارند تولید خودروهایی که از سوخت های فسیلی استفاده می کنند را متوقف نماید.

با در نظر داشتن موفقیت های اخیر شرکت هایی نظیر تسلا روشن است که ایجاد محصولات تماما الکترونیکی و خودران در گرو همکاری نزدیک خودروسازان و کلیه دست اندرکاران این عرصه است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • حسن حسینی
    حسن حسینی | ۲۶ شهریور ۱۳۹۶

    یه گزینه برای امیتاز دادن به پست بزارید لطفا

  • jamalifar
    jamalifar | ۲۶ شهریور ۱۳۹۶

    از این یارو زاکربرگ نمیدونم چرا خوشم نمیاد?
    همیشه هم یه تیشرت خاکستری میپوشه??

مطالب پیشنهادی