ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رییس سازمان نظام صنفی: الکامپ را به هفته ICT کشور تبدیل می‌کنیم

همانطور که می دانید دیروز اولین دوره جشنوراه بازی های رایانه ای الکام گیمز با بیش از 1200 نفر شرکت کننده پایان یافت.حال رییس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور از تلاش برای ایجاد نوآوری در ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۲۶ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۸:۰۰

همانطور که می دانید دیروز اولین دوره جشنوراه بازی های رایانه ای الکام گیمز با بیش از 1200 نفر شرکت کننده پایان یافت.حال رییس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور از تلاش برای ایجاد نوآوری در بخش های مختلف الکامپ صحبت نموده، برگزاری الکام استارز و الکام گیمز را گواه این مطلب دانسته و وعده داد که در آینده الکامپ را به هفته ICT کشور تبدیل خواهد نمود.

«ناصر علی سعادت» متذکر شد که قرار بود امسال همزمان با نمایشگاه الکامپ، الکام‌گیمز را برگزار کنیم که به دلیل گستردگی الکامپ و محدویت زمان و فضا این امر امکان‌پذیر نشد.

سعادت: «چه بهتر که تمام وقایع صنعت فاوا در هفته ICT اتفاق بیفتد و همزمان با نمایشگاه الکامپ باشد»

وی همچنین با بیان اینکه در آینده الکامپ باید به هفته ICT کشور تبدیل شود، گفت: «تمام تلاش سازمان این است که در کشور هفته‌ای به نام «هفته ICT» داشته باشیم تا تمام وقایع صنعت فاوا در این هفته اتفاق بیفتد و چه بهتر که همزمان با نمایشگاه الکامپ باشد. در واقع هدف ما فرهنگ‌سازی در سطح جامعه برای نشان دادن اهمیت صنعت فاوا است تا هم مردم و هم مسوولان توجه بیشتری به فناوری اطلاعات داشته باشند.»

رییس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور خاطر نشان کرد که این سازمان پیش بینی کرده، الکام شاپر را تا پایان سال برگزار کند و در آینده قرار است تمام این رویدادها در هفته ICT کشور گنجانده شود.

حال سوال اساسی این است که با توجه به استقبال بی سابقه مخاطبان از الکامپ و الکام گیمز 96، آیا می توان محیط و فضای مناسبی جهت حضور علاقمندان تمام حوزه های ICT در یک محل به مدت یک هفته فراهم آورد؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Yaser vafaei
    Yaser vafaei | ۲۶ شهریور ۱۳۹۶

    ایشون اول باید برن ببینن اعضا با چه مشکلاتی روبرو هستند، تامین اجتماعی که هر کاری بخواد میکنه و دوستان حتی بخشنامه ۱۴.۳ رو تو سایت نمیزارن یکوقت کسی استفاده کنه، شما نمایشگاه رو بزار همون دولت اداره کنه، حق عضویت رو بدون هیچ توضیح و منطقی ۳ برابر می کنید، بعد می خوان روزهای روشن شرکت های IT رو بسازن.
    وای به حال بخش خصوصی که رییس اتحادیش اندرخم جنگیدن با شورای عالی انفورماتیک هست و نمیدونه مشکلات زیر مجموعش چیه و فقط به یار گیری بدون هدف فکر میکنه!!

مطالب پیشنهادی