ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

برای استفاده از نوار نوتیفیکیشن موبایل های سامسونگ، حالا می توانید از تمام صفحه کمک بگیرید

با بزرگ شدن اندازه تلفن های هوشمند، یکی از بزرگ ترین فقدان های اسمارت فون های سامسونگ این بود که نمی توانستید نوار نوتیفیکیشن را از هر جایی که خواستید پایین بکشید. یعنی برخلاف بعضی ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۲۷ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۹:۴۵

با بزرگ شدن اندازه تلفن های هوشمند، یکی از بزرگ ترین فقدان های اسمارت فون های سامسونگ این بود که نمی توانستید نوار نوتیفیکیشن را از هر جایی که خواستید پایین بکشید. یعنی برخلاف بعضی از موبایل های بازار، برای استفاده از نوار نوتیفیکیشن حتما باید انگشت خود را در قسمت بالایی صفحه گذاشته و سپس به سمت پایین فشار می دادید.

حالا و پس از مدت ها، سرانجام کره ای ها هم تصمیم گرفتند این قابلیت را به موبایل های خود اضافه کنند. بنابراین اکنون دارندگان تلفن های هوشمند جدید سامسونگ یعنی گلکسی اس 8 و گلکسی نوت 8 می توانند از هر جایی که خواستند نوار نوتیفیکیشن را پایین کشیده و از آن استفاده کنند.

با توجه به اینکه سری جدید پرچمدارای سامسونگ دارای اندازه بزرگ تری نسبت به گذشته هستند، اضافه کردن این ویژگی کاملا حیاتی به نظر می رسید. برای این تغییرات، ابتدا باید جدیدترین آپدیت رابط کاربری سامسونگ یعنی Samsung TouchWiz را دریافت کنید.

سپس به آدرس Settings>Display>Home Screen رفته و گزینه Quick-Open Notification Panel را فعال نمایید. جالب اینجاست بدانید این قابلیت در صورتی برای رابط کاربری سامسونگ منتشر شده که خیلی از لانچرها از مدت ها پیش آن را در اختیار کاربران دیوایس های اندرویدی قرار داده بودند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • میلاد
    میلاد | ۲۸ شهریور ۱۳۹۶

    عالیه
    من رو نوت ۵ نصب کردم کار کرد

  • Mehran Shams
    Mehran Shams | ۲۸ شهریور ۱۳۹۶

    این آپدیته فکر کنم ۳ هفته پیش اومد
    با سنسور اثر انگشت هم میشه این کارو کرد

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی