ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ایسوس از Zenfone V با دوربین 23 مگاپیکسلی رونمایی کرد

کمپانی ایسوس به تازگی از تلفن جدیدی تحت عنوان «Zenfone V» رونمایی کرده که برخلاف بسیاری از محصولات جدید بازار، از یک سنسور 23 مگاپیکسلی واحد در پنل پشتی بهره می برد. [digipullqoute place="right"]Zenfone V ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۲۷ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۱:۱۵

کمپانی ایسوس به تازگی از تلفن جدیدی تحت عنوان «Zenfone V» رونمایی کرده که برخلاف بسیاری از محصولات جدید بازار، از یک سنسور 23 مگاپیکسلی واحد در پنل پشتی بهره می برد.

Zenfone V به یک نمایشگر AMOLED مجهز شده است

موبایل مورد بحث با کد «V520KL» به نمایشگر 5.2 اینچی AMOLED تمام اچ دی با فناوری «Tru2life» مجهز شده که در زیر آن شاهد حضور یک دکمه هوم فیزیکی با اسکنر اثر انگشت هستیم. همچنین دوربین سلفی در پنل جلو نیز از حسگر 8 مگاپیکسلی برخوردار بوده و امکان ثبت تصاویر HDR را فراهم می کند.

اما دوربین 23 مگاپیکسلی اصلی دستگاه که از فلش LED دوگانه و لرزشگیر اپتیکال چهار محوره بهره می برد، امکان نوردهی 32 ثانیه ای را فراهم کرده و بنا به ادعای کمپانی، با استفاده از فوکوس لیزری در 0.03 ثانیه روی سوژه متمرکز می شود.

از نظر پردازشی، Zenfone V به یک چیپست اسنپدراگون 820 با چهار هسته 2.2 گیگاهرتزی Kryo در کنار پردازنده گرافیکی آدرنو 530 مجهز شده، و از 4 گیگابایت رم به همراه حافظه داخلی 32 گیگابایتی (با امکان ارتقا از طریق کارت حافظه) بهره می برد.

لازم به ذکر است که ایسوس در هر دو سمت محصول جدید از شیشه گوریلا گلس استفاده کرده و جک هدفون، اسپیکر و درگاه USB-C با پشتیبانی از تکنولوژی شارژ سریع «PowerDelivery 2.0» (برای تغذیه باتری 3000 میلی آمپری) را در زیر بدنه تعبیه کرده است.

گفتنی است موبایل Zenfone V که در وبسایت رسمی ایسوس (بدون قیمت مشخص) قرار گرفته، فعلاً به صورت انحصاری توسط اپراتور «Verizon» عرضه خواهد شد و باید دید که کمپانی تایوانی در آینده چه برنامه هایی برای فروش جهانی آن خواهد داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • far had barahuee
    far had barahuee | ۲۷ شهریور ۱۳۹۶

    ایسوس ،زنفون شش داشتم سه بار ال سی دی اش شکست دوبار عوض کردم بار سوم دیگه پولم حرومش نکردم، رابط کاربریش هم خیلی زشته، در ضمن چون سی پی یوش انتل بود خیلی از نرم افزار ها بعد مدتی روش نصب نمیشدن، بخصوص فیسبوک که دیگه هرگز نصب نشد روش، ضخامت بدنه و حاشیه هاش هم خیلی نا جور زشت بود، تنها مزیتش قیمت خوبشش بود و سرعت پردازشش،

  • جلال قره باغی
    جلال قره باغی | ۲۷ شهریور ۱۳۹۶

    ایسوس خوبه??????

  • محمد حسن
    محمد حسن | ۲۷ شهریور ۱۳۹۶

    کیفیت گوشی و تبلت هاش خوبه

  • Erfaan Zandii
    Erfaan Zandii | ۲۷ شهریور ۱۳۹۶

    ایسوز خوب شروع کرد تو موبایل و تبلت اما بد ادامه داد ..

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی