ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نیکون دوربین تازه ای برای حرفه ای ها در دست ساخت دارد

نیکون نیز مانند اکثر شرکت های سازنده دوربین های دیجیتال مدل های بدون آینه خود را به بازار عرضه کرده ولی در این زمینه بسیار محافظه کارانه عمل نموده و تنها سری 1 را  ارائه ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۲۷ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۰:۰۰

نیکون نیز مانند اکثر شرکت های سازنده دوربین های دیجیتال مدل های بدون آینه خود را به بازار عرضه کرده ولی در این زمینه بسیار محافظه کارانه عمل نموده و تنها سری 1 را  ارائه کرده که بیشتر از اینکه حرفه ای به نظر بیایند، شبیه به دوربین های «ببین و بگیر» یا است. حالا به نظر می رسد به زودی دوربین های بدون آینه فول فریم، توسط این شرکت تولید خواهد شد.

نیکون قصد دارد دیدگاه کاربران حرفه ای به دوربین های بدون آینه را تغییر دهد

البته بسیاری از نام های مطرح این حوزه از جمله فوجی فیلم، اولیمپوس و سونی، از مدت ها پیش عقیده داشتند که دوربین های بدون آینه فول فریم به کار عکاسان حرفه ای نمی آیند؛ هر چند اخیراً برخی از دوربین ها از جمله سونی A9 که دقیقاً برای عکاسان حرفه ای طراحی شده، خلاف این مسئله را ثابت کرده اند.

ولی در حقیقت هنوز بسیاری از این دوربین ها برای کاربران آماتور و آنهایی که عکاسی حرفه اصلی شان نیست، تولید می گردد. به گفته «تتسورو گوتو» مدیر واحد تحقیق و توسعه شرکت نیکون، قرار است این روند تغییر کرده و نیکون دوربین های بدون آینه DSLR فول فریم را با هدف عکاسان حرفه ای به بازار عرضه کند.

پتنت ثبت شده لنز 52 میلی متر نیکون برای دوربین های DSLR بدون آینه فول فریم

اخیراً در همین راستا این شرکت، پتنت دو لنز فول فریم جدید برای دوربین های بدون آینه را ثبت نموده؛ یک لنز 36 میلی متری با گشودگی دهانه لنز f1.2 و دیگری 52 میلی متری با گشودگی دهانه لنز f0.9. این مسئله ادعای مدیر تحقیق و توسعه نیکون را ثابت می کند و نشان می دهد که نیکون برای دوربین های بدون آینه جدید خود به طور جدی به کاربران حرفه ای نیز فکر می کند؛ همان عکاسانی که از وزن بالای دوربین های بزرگ خسته شده و به دنبال کیفیت مشابه ولی در ابعادی کوچکتر هستند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • احمد عینی زاده
    احمد عینی زاده | ۲۷ شهریور ۱۳۹۶

    عالی نیکون

  • علی داوودی
    علی داوودی | ۲۷ شهریور ۱۳۹۶

    اقای باقر زاده من میخوام تو دیجیاتو نویسنده باشم ....... پول اینا نمیخواما ...... فقط میخوام منم تو دیجیاتو نویسنده باشم .

    • احمد عینی زاده
      احمد عینی زاده | ۲۷ شهریور ۱۳۹۶

      خخخخ

    • علی باقرزاده
      علی باقرزاده | ۲۷ شهریور ۱۳۹۶

      آقای داوودی عزیز لطفاً لینک زیر را مطالعه فرمایید و از طریق ایمیل با ما در ارتباط باشید. امیدوارم بتوانیم با هم همکاری کنیم:
      http://digiato.com/jobs

مطالب پیشنهادی