ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کسب و کار

اریک اشمیت: خواب کافی راز موفقیت است

در فرهنگ آمریکایی معمولاً از مدیران موفق به عنوان افرادی پرتلاش یاد می شود که شبانه روز استراحت کافی ندارند اما اریک اشمیت، عضو سابق هیئت مدیره اپل و رییس کنونی آلفابت در کنار چند مدیرعامل ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲۸ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۵:۰۰

در فرهنگ آمریکایی معمولاً از مدیران موفق به عنوان افرادی پرتلاش یاد می شود که شبانه روز استراحت کافی ندارند اما اریک اشمیت، عضو سابق هیئت مدیره اپل و رییس کنونی آلفابت در کنار چند مدیرعامل دیگر قصد دارند این نگرش نادرست را از ذهن مردم پاک کنند.

اشمیت اخیرا در مقاله ای که برای سایت «آریانا هافینگتون» (نویسنده سرشناس و سردبیر سابق نشریه هافینگتون پست) نوشته تاکید کرده است که بی توجهی مدیران بزرگ به خواب، حقیقت ندارد. با این حال او میزان خواب خودش طی 24 ساعت شبانه روز را مشخص نکرده است.

او در این مقاله گفته است:

من هم داستان هایی درباره کم خوابیدن افراد موفق خوانده ام اما واقعیت چیز دیگری است. این افراد از نیازهای بدنشان آگاهی دارند و هر زمان که لازم باشد به اندازه کافی استراحت می کنند. علاوه بر این قصه هایی که درباره خوابیدن مدیرها زیر میزکار شنیده اید توهمی بیش نیستند. از نظر من بیشتر افراد عادی برخلاف مدیران موفق از خواب کافی برخودار نیستند.

آریانا هافینگتون با ارائه ابزارهایی مثل Phone Bed صد دلاری، انتشار مقالاتی در سایت «ترایو گلوبال» و چاپ کتاب قصد دارد دیگران را از اهمیت خواب کافی در سلامت فکری و جسمی آگاه کند. هدف او از مصاحبه با بزرگان عرصه فناوری انتقال این پیام به مخاطبانش است که «خواب کافی برای موفقیت شغلی ضروری است».

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • امیر مهدی نعمت پور
    امیر مهدی نعمت پور | ۷ آذر ۱۳۹۷

    با سلام
    بنظر من کیفیت کار از کمیت کار مهمتره. با تشکر از مقاله خوب شما http://shadmelk.com/

  • smd msv
    smd msv | ۳۰ شهریور ۱۳۹۶

    Www.matsom.ir

  • mohammad makarem
    mohammad makarem | ۲۸ شهریور ۱۳۹۶

    از امروز میخوام برای رسیدن به موفقیت ‌خوابمو دوبرابر‌ کنم.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی