ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

خدمات جدید مرسدس بنز برای مشتریان منتظر تحویل خودرو

بسیاری از افرادی که از طریق خرید یا پیش خرید خودرو از نمایندگی های خودروسازان خودروی خود را خریداری کرده اند، معتقد اند که انتظار برای تحویل اتومبیل یکی از تجربیات سخت و طاقت فرسای ...

زهرا ملکی
نوشته شده توسط زهرا ملکی | ۲۸ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۶:۱۵

بسیاری از افرادی که از طریق خرید یا پیش خرید خودرو از نمایندگی های خودروسازان خودروی خود را خریداری کرده اند، معتقد اند که انتظار برای تحویل اتومبیل یکی از تجربیات سخت و طاقت فرسای زندگی است.

از لحظه ای که شما مدل مورد نظر خود را انتخاب می کنید تا زمانی که خودروی انتخاب شده تحویل شما داده می شود ممکن است مدت هفته ها یا حتی ماه ها سپری شود و طبیعتا در این بازه زمانی فکر افراد مشغول شده و به دنبال دریافت هرچه سریعتر خودروی خود هستند.
حال مرسدس بنز با درک طاقت فرسا بودن شرایط این انتظار در حال هرچه قابل تحمل تر کردن آن است. همانطور که پیش از تولد بچه ها والدین با سونوگرافی و چکاپ های ماهیانه از سلامت بچها مطمئن شده و تلاش می کنند که از این طریق انتظار برای تولد آن ها راحت تر کرده و این بازه 9 ماه را سریعتر طی کنند مرسدس نیز در تلاش است که با یک سری اقدام تقریبا مشابه انتظار برای رسیدن خودرو را راحت تر کرده و اشتیاق مردم را برای دریافت آن حفظ کنند.


مرسدس بنز این خدمات را برای مشتریان آلمانی خود ارائه می دهد و به این ترتیب به این گروه از مشتریان خود اجازه می دهد که از لحظه ای که خودروی مورد نظر خود را انتخاب می کنند تا زمانی که آن را تحویل می گیرند مراحل پیکربندی و تولید را به صورت زنده و واقعی در هر مکانی که باشند مشاهده کرده و در جریان امور خودروی خود قرار گیرند.
این سرویس از طریق پلت فرم مرسدس می در دسترس بوده و به مشتریان این کمپانی اجازه می دهد که وضعیت تولید خودروی خریداری شده خود را آنلاین از هر نقطه از جهان رصد کنند.

ردیابی وضعیت تولید خودرو در ابتدا تنها در سه کارخانه Sindelfingen (با مدل های CLS, CLS Shooting Brake, E- and S-Class)، Rastatt (با مدل های A- and B-Class, GLA) و Kecskemét (با مدل های B-Class, CLA, CLA Shooting Brake) مرسدس بنز میسر خواهد بود اما گفته می شود این سرویس با گذشت زمان برای خریداران دیگر مدل ها نیز در دسترس خواهد بود.


مارکوس شیپر، عضو هیئت مدیره مرسدس بنز که در زنجیره تولید این کمپانی نقش به سزایی دارد در این باره می گوید که تحول دیجیتال یک ابتکار کلیدی در استراتژی تولید ما است.

این حرف به این معنی است که ما نه تنها به دنبال افزایش انعطاف پذیری و کارایی شبکه جهانی تولید خود هستیم بلکه با تولید و ارائه سرویس ها و خدمات جدید ارزش بیشتری برای مشتریان خود قائل می شویم.

یک نمونه عالی از این موضوع این سرویس جدید مرسدس بنز به نام انتظار لذت بخش است. همانطور که اسم این سرویس مشخص است انتظار دریافت خودرو را برای مشتریان لذت بخش تر می کند.

ما در تلاش هستیم تا هرچه سریعتر کارخانه های خود را دیجیتال سازی کرده و از مزیت های این روش بهره ببریم.
این روش به این معنی نیست که شما از طریق یک دوربین وب کم تمامی مراحل تولید و مونتاژ خودروی خود را خواهید دید ولی حداقل از این طریق شما کم و بیش در جریان امور قرار گرفته و زمان تحویل خودروی خود را خواهید فهمید.
این برنامه در چهار مرحله در نظر گرفته شده است که شامل مراحل زیر است:
1-welcome (خوش آمد گویی)
2- Your Vehicle (در این قسمت اطلاعات مربوط به وسیله نقلیه سفارش داده شده قرار دارد.)
3- Your Production (در این قسمت اطلاعات و زمان دقیق انجام مراحل مختلف تولید وسیله نقلیه سفارش داده شده قرار دارد.)
4-Your Handover (در این قسمت اطلاعات مربوط به زمان و نحوی دریافت وسیله نقلیه سفارش داده شده قرار دارد)

به این ترتیب به وسیله این سرویس دیگر احتیاجی به پیگیری مداوم خودروی سفارش داده شده نیست و شما می توانید از این طریق وضعیت خوددروی خود را رصد کنید.

در این میان مرسدس فیلم کوتاهی از مرحله پایانی تولید خودرو یعنی شستشو و تمیزکاری آن منتشر کرده است که در ادامه شما را دعوت به تماشای آن می کنیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • ali-g
    ali-g | ۲۹ شهریور ۱۳۹۶

    خوب چی میشه گفت غیر از اینکه خلایق هر چه لایق .

  • rahim kh11
    rahim kh11 | ۲۸ شهریور ۱۳۹۶

    این اپشنو واسه پرایدم بذارن خیلی خوب میشه ! ? ? ?

مطالب پیشنهادی