ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت دعوت نامه های رویداد «واقعیت ترکیبی» خود برای11 مهر را ارسال کرد

کمپانی مایکروسافت در حال برنامه ریزی برای برگزاری رویداد واقعیت ترکیبی (ترکیب واقعیت مجازی و واقعیت افزوده) ویندوز بوده و دعوت نامه های مربوطه را برای برخی از خبرگزاری ها ارسال کرده است. بر اساس ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۲۸ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۰:۳۰

کمپانی مایکروسافت در حال برنامه ریزی برای برگزاری رویداد واقعیت ترکیبی (ترکیب واقعیت مجازی و واقعیت افزوده) ویندوز بوده و دعوت نامه های مربوطه را برای برخی از خبرگزاری ها ارسال کرده است. بر اساس اطلاعات موجود، «الکس کیپمن» (توسعه دهنده اصلی کینکت و هولولنز) سخنران رویداد مذکور بوده که 11 مهر و در سان فرانسیسکو برگزار خواهد شد.

با توجه به روند مایکروسافت در ماه های اخیر، احتمالاً در رویداد پیش رو شاهد تمرکز کمپانی بر هدست های واقعیت ترکیبی ویندوزی خواهیم بود که توسط سایر شرکت ها توسعه یافته و اواخر مهر به همراه آپدیت پاییزی «Creators» ویندوز 10 به بازار عرضه می شوند.

ایسوس، دل، لنوو، HP و ایسر از جمله تولیدکنندگان هدست برای پلتفرم واقعیت ترکیبی ویندوز هستند

نخستین هدست ها شامل محصول 299 دلاری ایسر و هدست 450 دلاری HP (با کنترلر های حرکتی) بوده، و شرکت های دل و لنوو نیز قیمت 349 دلاری را برای هدست های خود در نظر گرفته اند. از طرف دیگر ایسوس نیز در لیست تأمین کنندگان سخت افزار واقعیت ترکیبی مایکروسافت قرار دارد که با وجود رونمایی از هدست خود در نمایشگاه IFA، به نظر می رسد در بهترین حالت بهار سال آینده محصول جدید را به بازار عرضه کند.

گفتنی است مایکروسافت به صورت جداگانه در حال توسعه نسخه بعدی هولولنز بوده که به پردازنده هوش مصنوعی اختصاصی مجهز شده و بنا به اظهارات کمپانی، به دلیل عدم وجود رقابت کافی در بازار تا سال 2019 عرضه نخواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی