ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آیا Mate 10 هوآوی قیمتی در حد آیفون X خواهد داشت؟

کمتر از یک ماه تا زمان معرفی موبایل پرچمدار آتی هوآوی، یعنی Mate 10 و Mate 10 Pro در 24 مهر ماه باقی مانده. تا به حال مشخصات سخت افزاری و چندین تصویر زنده و ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۲۹ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۱:۰۰

کمتر از یک ماه تا زمان معرفی موبایل پرچمدار آتی هوآوی، یعنی Mate 10 و Mate 10 Pro در 24 مهر ماه باقی مانده. تا به حال مشخصات سخت افزاری و چندین تصویر زنده و رندر از آنها منتشر گشته و به تازگی مشخص شده که برای خرید بالاترین نسخه باید مبلغی فراتر از قیمت آیفون X پرداخت نمایید.

قیمت قوی ترین مدل میت 10 پرو 1138 دلار خواهد بود

بر اساس اطلاعات منابع چینی، قیمت بالاترین مدل میت 10 پرو، 1138 دلار خواهد بود. این نسخه از 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی برخوردار است. البته سه مدل ارزان تر بهره مند از 6 گیگابایت رم نیز به بازار عرضه می شوند که دارای حافظه های داخلی 256، 128 و 64 گیگابایت هستند و به ترتیب قیمت 1024، 941 و 835 دلار دارند.

آخرین تصویر منتشر شده از هوآوی میت 10

همچنین مشخص شده که بالاترین مدل میت 10 با 6 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی و با قیمت 850 دلار عرضه خواهد شد. این اسمارت فون دو نسخه ارزان تر نیز دارد: یک مدل با قیمت 744 دلار که از 6 گیگابایت رم به همراه 128 گیگابایت حافظه داخلی برخوردار است و دیگری قیمت 653 دلاری دارد و به همراه 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می گردد.

البته لازم است اشاره کنیم که این قیمت ها مربوط به بازار چین است و معمولاً موبایل هایی که در بازار جهانی عرضه می گردند، قیمت بالاتری نسبت به نسخه های عرضه شده در این کشور دارند. به همین دلیل انتظار می رود قیمت نسخه های بین المللی میت 10 و میت 10 پرو کمی بالاتر باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (33 مورد)
  • مجتبی سامری
    مجتبی سامری | ۱۴ مهر ۱۳۹۶

    هزار دلار مال نسخه پرو هست چرا به مقاله نگاه نمی کنید
    میت ده استاندارد در حد note8 هست باقیمت ۷۵۰ دلار که فقط حاشیه داره من که اگه پول داشته باشم میت ده استاندارد میخرم

  • Amir Leo
    Amir Leo | ۷ مهر ۱۳۹۶

    جو??

  • Amir Leo
    Amir Leo | ۷ مهر ۱۳۹۶

    باو این هوآوی دهن مارو سرویس کرد.الان چرا جد گرفتتش قیمت بالا تر میزنه مثلا میخواد بگه از ایفون بهتره در حالی که از همه مزخرف تر میشه؟/:(مثال)

  • Mr.Mohammad
    Mr.Mohammad | ۳۰ شهریور ۱۳۹۶

    با ولمون کنین
    شایعات زرد رو پخش نکنین
    هواوی قیمتشش برسه به اپل باید تخته کنه.مردم جایی که به کره ای و امریکایی اعتماد کنن به چینی اعتماد نمیکنن مگر مجبور باشن و کسی که میاد گوشی بخره هیچوقت مجبور نیست.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی