ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تیم کوک روز انتشار iOS11 را تاریخی خواند

اپل شب گذشته نسخه نهایی iOS11 را با قابلیت های جدید از جمله پشتیبانی از ARKit منتشر کرد. و به تازگی «تیم کوک»، مدیر عامل این شرکت که در برنامه «صبح بخیر آمریکا» حضور یافته ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۲۹ شهریور ۱۳۹۶ | ۲۰:۱۵

اپل شب گذشته نسخه نهایی iOS11 را با قابلیت های جدید از جمله پشتیبانی از ARKit منتشر کرد. و به تازگی «تیم کوک»، مدیر عامل این شرکت که در برنامه «صبح بخیر آمریکا» حضور یافته بود، در خصوص iOS11 و ARKit اظهار نظر کرد و در این خصوص گفت: «امروز را باید به خاطر سپرد».

کوک با هیجان بسیاری درباره قابلیت های واقعیت افزوده در نسخه جدید iOS سخن گفت و AR را یک امکان قابل توجه برای اکو سیستم آیفون و آیپد نامید. او افزود:

«می گویم قابل توجه؛ چون این اولین بار است که امکان استفاده از قابلیت های واقعیت افزوده برای صدها میلیون کاربر فراهم می شود. اگر شما آیفون 6S یا جدیدتر دارید، از همین امروز می توانید از AR استفاده کنید»

در این برنامه مجری اشاره کرد که واقعیت افزوده مدت ها پیش از آنکه اپل به دنبال توسعه اش باشد وجود داشته که کوک در پاسخ اظهار کرد که اپل یک ایده پیچیده را به نحوی پیاده سازی کرده که استفاده از آن بسیار راحت باشد. کوک همچنین اعلام کرد:

«ما می خواهیم همه از AR استفاده نمایند و در این راستا فرآیند پیچده تبدیل اپ ها برای پشتیبانی از AR را برای توسعه دهندگان ساده کرده ایم».

تیم کوک: اپل نیازی به اطلاعات چهره کاربران ندارد

سپس صحبت ها به سمت آیفون 10 سوق پیدا کرد و کوک ادعا کرد که حریم خصوصی و امنیت در موبایل جدید به خطر نخواهد افتاد. او افزود: «وقتی صورت خود را به سمت موبایل می گیرید، تمام اتفاقات مرتبط با پروسه قفل گشایی توسط چهره، در خود آیفون اتفاق می افتد و شرکت اپل هیچ نیازی به این اطلاعات ندارد. او همچنین گفت: «معتقدیم که حریم خصوصی اهمیت بسیاری دارد و در دنیایی که هکرها همواره به دنبال سرقت اطلاعات هستند، ما می خواهیم اطلاعاتتان برای خودتان باقی بمانند».

مدیر عامل اپل همچنین صحبت هایی در مورد ارزش مبلغ پرداختی برای خرید آیفون X نمود که می توانید در اینجا جزئیات آن را مطالعه نماید.

نظر شما در مورد اظهارات تیم کوک چیست؟ آیا شما ARKit و قابلیت های واقعیت افزوده نسخه جدید iOS را هیجان انگیز می دانید؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • Parsa MSH
    Parsa MSH | ۲۹ شهریور ۱۳۹۶

    یه غیر از صفحه شماره گیرش بقیه چیزاش خوبه ولی اینکه تاریخی خونده بشه نه به نظرم تاریخی نیست

  • Mohammad
    Mohammad | ۲۹ شهریور ۱۳۹۶

    این مردک گی چی میگه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی