ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی بازی Stick Squad: Sniper Battlegrounds؛ جوخه آدمک ها

سری Stick Squad هیچوقت از بهترین بازی های اکشن اسمارت فون ها نبوده و Sniper Battlegrounds هم تغییری در اصل قضیه ایجاد نمی کند ولی استودیوی Brutal با وجود کلیشه های فراوان ساخته هایش همچنان ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۲۹ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۹:۰۰

سری Stick Squad هیچوقت از بهترین بازی های اکشن اسمارت فون ها نبوده و Sniper Battlegrounds هم تغییری در اصل قضیه ایجاد نمی کند ولی استودیوی Brutal با وجود کلیشه های فراوان ساخته هایش همچنان توانسته با ویژگی هایی این مجموعه را تبدیل به یکی از سرگرم کننده ترین تجربه های ممکن نماید.

به همین خاطر هم است که تاکنون شاهد پنج عنوان مختلف از آن بوده ایم. بازی هایی که همگی از محبوب ترین اپلیکیشن های موبایل با محوریت تیراندازی به شمار می روند. اما این ویژگی های جذاب کدام هستند؟ بعد از تجربه Sniper Battlegrounds، موفقیت های Stick Squad را می توانیم وابسته به سه ویژگی بنامیم.

یکی از آن ها استفاده از Stickman ها یا همان آدمک های معروف دنیای گیمینگ است. شخصیت هایی که به «مرد هزارچهره» بازی های موبایل معروف بوده و معمولا در نقش های گوناگونی ظاهر می شوند؛ گاهی اوقات بسکتبالیست شده، بعضی وقت ها اقدام به خودکشی نموده و لحظه هایی هم همانند Stick Squad به شکار آدم بدها روی میاورند.

بازی بیش از 30 مرحله و 20 اسلحه دارد. در تمام مرحله ها شخصیت اصلی ثابت بوده و برای شلیک به دشمنان کافیست ابتدا زوم کرده و سپس با نشانه گیری به کمک انگشت چپ، آن ها را بکشید.

با وجود رشد بازی هایی که در آن ها Stickman ها شخصیت اصلی هستند، هنوز این کاراکترها می توانند یکی از مهمترین محرک ها برای جذاب بازیکن ها باشند و در Sniper Battlegrounds به واسطه شخصیت پردازی جالب شاهد حضور فراموش نشدنی آن ها هستیم.

اینجا جایی است که دومین علت موفقیت های فراوان سری Stick Squad خودش را نشان می دهد. به علت درجه سنی +16 بازی های Stick Squad، از آن محدودیت های همیشگی در اینجا خبری نبوده و دست سازنده برای شوخی های فراوان یا خشونت زیاد کاملا باز است.

خوشبختانه Brutal هم به خوبی از این قضیه کمک گرفته و با یک روایت خوب، موفق شده رنگ جذابیت به داستان سری Stick Squad که اکنون با آخرین نسخه یعنی Sniper Battlegrounds به نقطه اوجش رسیده ببخشد. همانند گذشته، در این قسمت به یک ماجراجویی با Ron و Damien می روید.

می توانید با نگه داشتن نفس خود، زمان را آهسته کرده و یک نشانه گیری بهتر داشته باشید. متاسفانه گرافیک نسبت به گذشته پیشرفت چندانی نداشته است.

با این تفاوت که اگر در قسمت های پیشین کاراکترهای اصلی داستان تنها به یک منطقه برای انجام ماموریت ها سفر می کردند، حالا آن ها برای نجات دنیا مجبورند تا به بخش های مختلف جهان بروند. از همان کات سین ابتدایی، Sniper Battlegrounds با حس شوخ طبعی شخصیت هایش شما را جذب داستان و روایت خود می کند.

همین مکالمه بین کاراکترها و دیالوگ هایی که هنگام رخ دادن بعضی اتفاقات می شنوید باعث می شوند تا از یک قسمت به بعد، مهمترین علت ادامه تجربه بازی دیدن کات سین ها و شنیدن گفت و گوهای بین آن ها که به خوبی صداگذاری شده اند باشند.

بنابراین اگر در بقیه بازی های مشابه، داستان تنها «بهانه ای» برای ادامه بازی به شمار برود در این سری و مخصوصا Sniper Battlegrounds از مهمترین «محرک های» آن است. این از دومین دلیل موفقیت Stick Squad، حالا بیایید به سومین علت محبوبیت این سری بپردازیم: ماموریت های متنوع.

قابلیت ارتقا اسلحه ها یکی از جذاب ترین بخش های بازی به شمار می رود. بد نیست بدانید وظیفه انتشار این عنوان را FDG Entertainment، ناشر بازی های معروف Lonewolf و Oceanhorn، به عهده داشته است.

Stick Squad عنوانی اکشن با محوریت اسلحه های تک تیرانداز است. البته در تمام قسمت ها شاهد تجهیزات جنگی متفاوتی دیگری هم هستید ولی بهترین یار کمکی شما همین اسنایپر خواهد بود. از طرفی بازی های مشابه Stick Squad این روزها رشد زیادی داشته و بین آن ها عناوین عالی همانند Hitman Sniper می توانیم پیدا کنیم.

در اینجا استودیوی Brutal با ماموریت های مختلف که نبودشان یکی از بزرگترین نقطه ضعف های بازی های موبایل است توانسته تا عنوانش را از زیر سایه عناوین هم سبک جدا کند. با Sniper Battlegrounds در یک مرحله باید تمام دشمنان را بکشید، در بخشی یک هلیکوپتر را از پا در بیاورید و در قسمتی دیگر یک جی پی اس درون ماشین قرار بدهند.

این تنوع خوب ماموریت ها در کنار گستردگی محیط ها باعث شده تا گیم پلی همچنان سرگرم کننده به نظر برسد. حرف هایمان را اینگونه به پایان می رسانیم که Sniper Battlegrounds شاید شباهت های زیادی به نسخه های پیشین داشته باشد ولی با ارتقا المان های دوست داشتنی گذشته یکی از جذاب ترین عناوین اکشن تلفن های هوشمند است.

دانلود نسخه اندروید - لینک کمکی

چگونه نسخه اندروید را دانلود کنیم؟ جدا از استفاده از لینک کمکی، می توانید لینک گوگل پلی بازی را در ربات apkdl_bot@ قرار داده و سپس بازی را دریافت نمایید.

در بخش اپلیکیشن های دیجیاتو بخوانید:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی