ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار اطلاعات جدید از نسل بعدی هدست Daydream VR گوگل

به تازگی گزارش شده که قرار است گوگل در مراسم رونمایی موبایل پیکسل 2 در دوازدهم مهر سال جاری، نسخه جدید هدست واقعیت مجازی «Daydream» را نیز معرفی نماید. در این گزارش همچنین قیمت احتمالی ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۲۹ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۵:۰۰

به تازگی گزارش شده که قرار است گوگل در مراسم رونمایی موبایل پیکسل 2 در دوازدهم مهر سال جاری، نسخه جدید هدست واقعیت مجازی «Daydream» را نیز معرفی نماید. در این گزارش همچنین قیمت احتمالی و رنگ های این محصول مشخص شده است.

هدست جدید قرار است در سه رنگ مشکی، خاکستری و گلبهی عرضه شوند

همان طور که در تصاویر مشخص است، رنگ های هدست جدید مشکی، خاکستری و گلبهی خواهد بود. همچنین کیفیت ساخت این دستگاه نسبت به نسل قبلی، بهتر به نظر می رسد و گمان می رود جنس آن پلاستیک باشد؛ در حالی که در نسل قبلی از پارچه استفاده شده بود.

نسخه فعلی هدست واقعیت مجازی Daydream

پیش از این گوگل اعلام کرده بود که 11 اسمارت فون با هدست ساخت این شرکت سازگار هستند؛ ولی تنها نام 8 عدد از این موبایل ها اعلام شده بود: پیکسل های گوگل، گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس، موتو زد موتورولا، میت 9 پرو (و میت 9 پورشه دیزاین) هوآوی، اکسون 7 زد تی ای و زن فون AR ایسوس. به نظر می رسد نام سه اسمارت فون تکمیل کننده این لیست در مراسم پیش رو اعلام شود.

قرار است قیمت Daydream جدید 99 دلار باشد. لازم به ذکر است که نسخه قبلی این گجت در حال حاضر با قیمت 79 دلار به فروش می رسد. از سوی دیگر هنوز مشخصات فنی آن مشخص نشده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Mohammad
    Mohammad | ۲۹ شهریور ۱۳۹۶

    قیمتش خیلی خوبه با آل جی وی سی بگیری مچ کنی حال ببری?

مطالب پیشنهادی