ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کالبدشکافی ال جی V30 خبر از کیفیت ساخت بالای آن می دهد [تماشا کنید]

«زک نلسون» از «JerryRigEverything» در یوتوب را بیشتر به خاطر تست های مقاومت و شکنجه تلفن های جدید می شناسیم که با ابزارهای مختلف و حتی آتش، مقاومت موبایل ها را به بوته آزمایش می ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۲۹ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۹:۳۰

«زک نلسون» از «JerryRigEverything» در یوتوب را بیشتر به خاطر تست های مقاومت و شکنجه تلفن های جدید می شناسیم که با ابزارهای مختلف و حتی آتش، مقاومت موبایل ها را به بوته آزمایش می گذارد.

البته نلسون در بعضی مواقع محصولات تازه را مورد کالبدشکافی قرار می دهد و به نظر می رسد که ویدیوهای وی، نظر مدیران ال جی را نیز جلب کرده؛ چرا که آنها از او دعوت کرده اند جدیدترین پرچمدارشان یعنی V30 را در مقر ال جی کالبدشکافی کند.

دوربین V30 مشخصاتی در حد و اندازه یک مینی DSLR دارد

لازم به ذکر است که نلسون در ویدیوی خود تأکید ویژه ای روی دوربین دوگانه V30 داشته که از یک سنسور اصلی 16 مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال و گشودگی دهانه لنز f/1.6 (بیشترین گشودگی در میان تلفن های هوشمند) و یک حسگر 13 مگاپیکسلی بدون OIS بهره می برد. ال جی همچنین از لنزهای تمام شیشه ای (به جای پلاستیک) استفاده کرده که محصول جدید را تبدیل به یک مینی DSLR می کند.

با توجه به اظهارات نلسون، ال جی از مقدار مناسبی چسب ضد آب در V30 استفاده کرده و با بهره گیری از اتصالات طلایی به جای لحیم، ساختاری ماژولار با تعمیرپذیری بالا به وجود آورده است.

در ضمن V30 بر خلاف G6 که قابلیت شارژ بی سیم یا خروجی صدای «Quad DAC» را بسته به بازار مقصد ارائه می کرد، از هر دو ویژگی به صورت همزمان پشتیبانی می کند که خبر خوبی برای مشتریان در سراسر دنیا خواهد بود.

در ادامه از شما دعوت می کنیم ویدیوی کالبدشکافی مورد بحث را تماشا کنید:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (16 مورد)
  • omid110
    omid110 | ۴ مهر ۱۳۹۶

    موبایل های ال جی چندتا ویژگی مشخص داره ؛کیفیت ساختشون بالاست و خرابی خیلی کم دارند ، رابط کاربری ال جی خیلی خوب و حرفه ای و کاربردیه ، و طول عمر باتریهای موبایلهای ال جی بالاست و معمولا باتریهاشون چهار پنج سال راحت کار میکنن .

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی