ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپلیکیشن ویرایشگر عکس Snapseed با یک رابط کاربری جدید به روز رسانی شد

گوگل از ساعاتی پیش انتشار نسخه 2.18 اپلیکیشن Snapseed را در اپ استور و گوگل پلی آٰغاز کرده، که یک به روز رسانی مهم برای این ابزار ویرایشگر عکس محسوب می شود. با دریافت نسخه ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۳۰ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۷:۱۵

گوگل از ساعاتی پیش انتشار نسخه 2.18 اپلیکیشن Snapseed را در اپ استور و گوگل پلی آٰغاز کرده، که یک به روز رسانی مهم برای این ابزار ویرایشگر عکس محسوب می شود.

با دریافت نسخه جدید این اپلیکیشن در iOS و اندروید، بزرگترین تغییرات صورت گرفته را در رابط کاربری مشاهده خواهید کرد. گوگل در این نسخه با اعمال بعضی تغییرات تلاش کرده که از اسنپ سید اپلیکیشن ساده تر و کاربرپسند تری بسازد.

بر خلاف نسخه قبلی اپ که آشنا شدن و تسلط بر آن اندکی زمان می گرفت، نسخه جدید رابط کاربری بسیار ساده ای دارد که دسترسی به تمام فیلترهای شخصی سازی شده (موسوم به Looks) در آن راحت تر از همیشه صورت می گیرد. در واقع اولین چیزی که بعد از اجرای اپلیکیشن می بینید، همین بخش Looks است تا بتوانید فیلترهای آن را به سرعت روی عکس هایتان اعمال کنید.

Looks به شما اجازه می دهد که به سرعت تمام فیلترها و تنظیمات مورد علاقه تان را روی دسته ای از تصاویر اعمال کنید؛ یک قابلیت بسیار خوب که به این ویرایشگر عکس محبوب کاربران iOS و اندروید قدرت بیشتری می بخشد.

ضمنا بد نیست بدانید که تیم سازنده اپ هم در این نسخه 11 فیلتر آماده جدید را در اختیارتان قرار داده که روی عکس هایتان از آن ها استفاده کنید. و در نهایت ابزار پرسپکتیو بالاخره به نسخه iOS اپلیکیشن اضافه شده تا با استفاده از آن بتوانید خط های صاف و بدون هیچ گونه کجی رسم نمایید.

برای دریافت آخرین نسخه اسنپ سید می توانید همین حالا به اپ استور یا گوگل پلی مراجعه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • δγι λ⇝ (عـــــلـــــــی)
    δγι λ⇝ (عـــــلـــــــی) | ۳۰ شهریور ۱۳۹۶

    یکی از حرفه ای ترین ویرایشگر های عکس اندرویدیه... رابط کاربریشم ساده و روونه... اگه تا الان نصب نکردین پیشنهاد میکنم :9

  • 401914125
    401914125 | ۳۰ شهریور ۱۳۹۶

    ? ? ? ? ?

مطالب پیشنهادی