ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

مایکروسافت قابلیت اشتراک گذاری تقویم ها را به نسخه iOS و اندروید Outlook آورد

بخش «اشتراک گذاری تقویم» Outlook یکی از بهترین راه ها برای مدیریت کارها با دوستان، خانواده و همکاران تان به شمار می رود. این قسمت از مدت ها پیش در دسترس کاربران وب و بقیه ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۳۰ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۵:۳۰

بخش «اشتراک گذاری تقویم» Outlook یکی از بهترین راه ها برای مدیریت کارها با دوستان، خانواده و همکاران تان به شمار می رود. این قسمت از مدت ها پیش در دسترس کاربران وب و بقیه پلتفرم ها قرار گرفته بود و حالا با توجه به اطلاعات به دست آمده، ردموندی ها تصمیم دارند تا آن را به اندروید و iOS هم بیاورند.

به تازگی آپدیتی از سوی مایکروسافت منتشر شده که به واسطه آن، کاربران اجازه دارند تا تمام تقویم های به اشتراک گذاشته شده در Office365 [سرویسی برای گرفتن اشتراک ماهیانه نرم افزارهای این شرکت] را روی تلفن های هوشمند خود سینک کرده و تغییراتی که می خواهند را روی آن ها اعمال کنند.

قابلیت اشتراک گذاری تقویم ها در Outlook یا تایید دعوت نامه بقیه هم از دیگر ویژگی های جدید آپدیت ورژن تلفن های هوشمند است. مایکروسافت تایید کرده تنها تقویم هایی که بعد از این بروزرسانی به وجود می آیند شامل ویژگی های گفته شده خواهند بود.

فراموش نکنید در صورتی می توانید تقویم ها را به اشتراک بگذارید که میزبان Exchange Online [هاست مایکروسافت] بوده یا دعوت نامه ای از تقویم های اشتراکی روی نسخه های مختلف دریافت کنید. بد نیست بدانید آخرین گزارشات نشان می دهند که Outlook.com بیش از 400 میلیون کاربر فعال دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • 401914125
    401914125 | ۳۰ شهریور ۱۳۹۶

    ? ? ? ? ?

مطالب پیشنهادی