ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ویدیوهای تبلیغاتی تازه اپل، بر قابلیت های اپ استور جدید iOS 11 تمرکز دارند [تماشا کنید]

پس از عرضه عمومی iOS 11، اپل به تازگی چندین ویدیوی تبلیغاتی در یوتوب منتشر کرده که طراحی کاملاً تازه اپ استور را به نمایش می گذارند و کاربران را با برخی قابلیت های جدید ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۳۰ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۲:۳۰

پس از عرضه عمومی iOS 11، اپل به تازگی چندین ویدیوی تبلیغاتی در یوتوب منتشر کرده که طراحی کاملاً تازه اپ استور را به نمایش می گذارند و کاربران را با برخی قابلیت های جدید این استور روی iOS 11 آشنا می سازند.

ویدیوی نخستین اصلی، صرفاً بر قابلیت های جدید اپ استور تمرکز دارد که از جمله آنها می توان به رابط کاربری کارتی و سهولت یافتن آخرین و بهترین اپلیکیشن ها اشاره کرد. این ویدیو همچنین قابلیتی تازه به نام Today را به نمایش می گذارد که به کاربران اپ استور کمک می کند به صورت روزانه، با اپلیکیشن های خاصی آشنا شوند.

سه ویدیوی بعدی، هر یک محتویات گوناگونی را نمایش می دهند که ممکن است از طریق تب Today در iOS 11 بیابید.اما قابلیت های اپ استور iOS 11 به همین ها محدود نمی شود و ضمناً از آن جایی که دیگر امکان استفاده از آیتونز برای دسترسی به اپ استور روی دسکتاپ وجود ندارد، کلاینت iOS اپ استور تنها راه پیش روی کاربران برای یافتن اپ های مختلف است و اپل هم می خواهد هیچ بهانه ای برای شکایت به دست مشتریانش ندهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی