ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

اپل فیلم های 4K HDR را در بخش ویژه ای از آیتونز به نمایش می گذارد

درست دو روز قبل از عرضه اولین سری اپل تی وی 4K به مشتریان، اپل محتوای 4K HDR را در آیتونز به نمایش گذاشت. حالا کاربران قادر هستند برخی از انتخاب های برتر اپل را در ...

سامان میرزا
نوشته شده توسط سامان میرزا | ۳۰ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۶:۱۵

درست دو روز قبل از عرضه اولین سری اپل تی وی 4K به مشتریان، اپل محتوای 4K HDR را در آیتونز به نمایش گذاشت. حالا کاربران قادر هستند برخی از انتخاب های برتر اپل را در بخش ویژه ای که بدین منظور اختصاص داده شده ببینند.

اگر به بخش Movies اپلیکیشن آیتونز مراجعه کنید، یک بنر برجسته را در رابطه با این موضوع مشاهده خواهید کرد. برای دیدن محتوای 4K HDR کافیست روی این بنر ضربه بزنید. پس از آن با چند زیر مجموعه همچون محتوای جدید، اکشن ماجراجویی، درام، کمدی، فیلم های 4K و... مواجه خواهید شد.

اپل در خصوص نحوه نمایش محتوای 4K HDR این گونه می گوید:

تماشای یک فیلم به صورت 4K HDR به معنای تماشای آن ها با وضوحی شگفت انگیز و و رنگ های پر جنب و جوش و زنده تر است. با 4K شما چهار برابر پیکسل های بیشتری را نسبت به کیفیت HD مشاهده می کنید و در نتیجه تصاویر واضح تر می شوند. در ادامه HDR رنگ هایی را ارائه می دهد که روشن تر، پخته تر و واقعی تر هستند.

کمپانی اپل Apple TV 4K را در طی رویداد معرفی آیفون X به نمایش گذاشت که انتظار می رود اولین سری آن ها در تاریخ 22 سپتامبر به دست مشتریان برسند. اپل فیلم هایی که در آیتونز خریداری کرده اید را به صورت رایگان به نسخه 4K HDR آن ها (در صورت در دسترس بودن این کیفیت) ارتقاء می دهد. فیلم های 4K HDR جدید نیز قیمتی معادل فیلم های HD خواهند داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی